Liczba wystawionych
opinii: 15
02.08.2024 21:45
prosta i przyjemna gra, która ze względu na tę prostotę najlepiej działa jako tło do piwa i pogaduch niż jako angażująca łamigłówka. równoczesne tury powstrzymują ją przez rozłażeniem się w szwach, nie ma czekania na kogoś zagadanego, kto nie zauważył swojej kolejki.
Liczba wystawionych
opinii: 23
04.04.2024 20:12
Bardzo dobra gra wyscigowa, doskonala jako gateway
Liczba wystawionych
opinii: 6
07.01.2024 15:01
Fajna imprezowa gra.Nabiera rumiencow w pełnym skladzie
Liczba wystawionych
opinii: 29
04.12.2023 10:39
Ciekawa prosta gra odzwierciedlająca
Liczba wystawionych
opinii: 215
23.10.2023 22:50
Prosta gra wyścigowa, w której zagrywamy karty o różnych wartościach, z jednym tylko aerodynamicznym twistem. Niby ok, ale nie miałem ochoty na kolejne partie i dość szybko się pozbyłem z kolekcji. Jednak rowery są stworzone do jazdy po lasach i szosach, a nie po stole z planszą:)
Liczba wystawionych
opinii: 6
01.05.2023 17:57
Gra ładnie wydana. Figurki kolarzy są w porządku chociaż dla immersji je pomalowałem i prezentują się sporo lepiej. Trasy ładnie wydane choć ich układ nie ma wielkiego wpływu na grę. Taktyka jest bardzo prosta. Nie będę jej tu objaśniał ale załapie ją 7 latek ale także zachowuje ducha kolarstwa poprzez efekt cienia aerodynamicznego, który jest kluczowy w grze. Dla mnie gra troszkę zbyt łatwo i zbyt powtarzalna, ale dla mniej wymagających i dzieci będzie ok. Stad moje 3/5
Liczba wystawionych
opinii: 143
17.01.2023 14:18
Super wyścig ! Gra podoba się nawet osobą z po za świata planszówek jeśli tylko jeżdżą na rowerze, zwłaszcza szosowym lub chociaż lubią oglądać kolarstwo w TV. Wspaniale oddany klimat wyścigu. Jeśli na koniec rundy twój zawodnik ( a masz ich 2 - zespół :) jest pierwszy lub z dala od innych dostaje do talii słaba kartę ( męczy go przedni wiatr ). Jeśli jest blisko innych gracz - pionków ( max. 1 pole odstępu ) jedzie mu się łatwiej i za darmo przeskakuje 1 pole do przodu tak by trzymać się w peletonie. Są górki pod które wjeżdża się wolniej trudniej i zjazdy z nich gdzie nawet karta zmęczenia za 2 punkty śmigamy 5 pól do przodu. Przykładowe tory z instrukcji to jedno, a nasza wyobraźnia pozwala budować kolejne trasy ( szybkie lub trudne ) Chyba najlepsza gra wyścigowa - bardzo realistyczna.
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 14
05.11.2022 10:58
Gra wyścigowa, klimatyczna, ale wg. mojej oceny mniej familijna i nie lubię tasować tych kart co chwilę. Słabej jakości pionki kolarzy. Sam pomysł gry jednak oceniam pozytywnie.
Liczba wystawionych
opinii: 5
01.11.2022 23:29
Nie do końca jest dobrze zrobione jak zawodnik zmienia teren. Ogólnie spoko
Liczba wystawionych
opinii: 492
29.08.2022 10:13
Gra mnie niczym nie zachwyciła, ani do siebie nie zraziła. Może jeszcze kiedyś bym do niej siadła, ale nie mam wewnętrznego, niezaspokojonego pragnienia, żeby do tego dążyć. Graficznie jest w porządku.
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 59
26.04.2022 09:02
Jestem pod wielkim wrażeniem, jak mechanika i zasady gry odwzorowują rzeczywisty przebieg wyścigu kolarskiego. Karty zmęczenia dobierane do talii, które zapychają nam rękę i sprawiają, że jedziemy coraz wolniej. Tunele aerodynamiczne pozwalające korzystać z wysiłku kolarza jadącego przed nami. Myślę, że fani kolarstwa dzięki tym smaczkom docenią grę bardziej, bo o ile grało mi się bardzo przyjemnie, o tyle nie da się ukryć, że brakuje tej grze jakiejś większej.. głębi? Cała rozgrywka polega w zasadzie na równoległym wykładaniu kart i przesuwaniu kolarzy o określoną ilość pól. O ile w innych grach wyścigowych (Bolidy, Camel Up!) emocje wprowadza dodatkowo obstawianie zwycięzcy, blokowanie przejazdu na zakrętach lub losowanie ilości pól do pokonania, o tyle tutaj emocji... nie wprowadza nic. Przyzwoita gra o bardzo spójnych zasadach, jednak bez większego polotu.
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 332
07.08.2021 08:57
Na trasie wyścigu jedzie nas dwóch. Jean Velo i Pierre de Bicycle, sprinter i ruler. Jak jing i yang, jesteśmy drużyną. Kolarstwo to nie jest sport dla samotnych ludzi. Sprinter, jak ja, ma w ręku mocniejsze karty i może znacznie przyspieszyć, tymczasem ruler wykorzystuje wyważoną talię kart o mniejszych wartościach, co pozwala jechać mu stabilnej i dosłownie holować sprintera do mety. Prawdziwi sportowcy jeżdżą kartami energii. Na kartach mamy podaną liczbę pól, o które możemy się poruszyć. Każdy zawodnik ma swoją talię. Proste. Diabeł tkwi w szczegółach. Dokładnie rzecz biorąc, w aerodynamice. To nasz największy wróg i sprzymierzeniec. Potrafi dodać skrzydeł, lecz też zapycha rękę kartami zmęczenia. Po to mam w parze Pierre'a, żeby zbierał karty zmęczenia i pozwalał ustawić się za sobą, żebym korzystał z darmowego ruchu. W ten sposób oszczędzam najmocniejsze karty na finisz. To jest prawdziwy sport! Często Pierre'owi udaje się dojechać do mety, bo jest uparty jak ślimak, ale nie zapominajmy, kto tu jest rakietą.
Wielka Pętla to minimum zasad, maksimum akcji. Każda zagrana karta zmienia układ na torze, plany idą w rozsypkę, pojawiają się zaskakujące okazje, właściwa karta we właściwym momencie zmienia losy wyścigu.