Ekipa Planszeo
Aneta – dusza artystyczna z dbałością o szczegóły i ciągłym dążeniem do perfekcji. Wulkan pomysłów i inspiracji. Bez niej nie było by tu tak pięknie. W wolnym czasie chętnie gra ze swoją rodziną w lżejsze tytuły :). Wszystkie grafiki i rysunki, które oglądacie na Planszeo są jej dziełem.
Kuba – będzie bronił wyższości Scythe przed wszystkimi ultrasami Brassa do ostatniego hp. Powiększa swoją kolekcję gier w tempie szybszym niż ze sklepów znikają dodruki Brzdęka. Programista, developer, fan jednego koła. Ułatwia pracę całemu zespołowi i sprawia, że ludzie wchodzą na Planszeo wyłącznie po to, żeby zachwycić się wyglądem strony.
Łukasz – kto powiedział, że optymalizacja w przygodówkach jest niemożliwa? Kieruje się złotą zasadą, że liczenie prawdopodobieństwa w grach jest niedozwolone, ale szacowanie już tak. Ekonomista, naukowiec, data scientist i wielbiciel sportu. Zajmuje się bazą danych, modelami rekomendacyjnymi i kwestiami biznesowymi.
Patrycja - uwielbia klimat fantasy oraz czasy średniowiecza. Bez problemu namówisz ją na rozgrywkę w grę opartej na mechanice area control albo deck-building. Nie pogardzi też dobrą sesją w RPG. Patrycja odpowiada za to, żeby wszystkie nowości od razu lądowały w naszej bazie, a kalendarz premier był zawsze aktualny.
Tomek – nikt nie chce z nim grać w Szeryfa, bo wszystkie jabłka, które przemyca są nadgryzione. Gdyby w Catanie były figurki to może nawet wytrzymałby chwilę rzucania kostką w nadziei, że da mu ona owcę i zboże. Programista, back-end developer, miłośnik wsadów i rzutów za trzy. Zapewnia zespołowi stały dopływ danych i odpowiada za integrację ofert sklepów.