Liczba wystawionych
opinii: 15
11.09.2023 08:58
Świetna, dynamiczna gra dla 2 osób. Idealna na kocyk, na wakacje, w domu. Grafiki są przepiękne, utrzymane w neonowych barwach i klimacie post-apo. Rozgrywka szybka. Trzeba się trochę naglowic ale też nauczyć walczyć tym co nam się akurat trafi.
Liczba wystawionych
opinii: 214
31.08.2023 13:18
Od jakiegoś czasu mam zajawkę na małe, poręczne karcianki. Radlands istotnie jest taką grą. małe pudełko, karty i kilka żetonów. Zasady z goła proste. Rozgrywka nie jest długa i zawsze można zagrać rewanż po to, żeby znowu przegrać. Klimatu to tu nie ma ale graficznie jest bardzo ładnie jak to na Roxley przystało. Mechanicznie przypomina to trochę Ostium z tym, że tutaj zamiast bram mamy lokacje, które same z siebie mają dodatkowe zdolności. No i jest ich sporo więc każda gra jest troszkę inna. Dobra gra i w wolnej chwili chętnie zagram.
Liczba wystawionych
opinii: 209
21.08.2023 19:42
Chciałam bardzo polubić - bo i graficznie mi się podoba, i lubię dwuosobowe naparzanki - ale ostatecznie czegoś zabrakło. Może miałam zbyt wysokie oczekiwania po różnych zachwytach z otoczenia :) Na pewno nie można Radlandsom odmówić szukania fajnych zależności między kartami, próby przechytrzenia przeciwnika i ogólnie prostych zasad.
Liczba wystawionych
opinii: 154
10.11.2024 09:08
Zapowiadało się fajnie, ale znam lepsze karcianki. Nie mniej gra ma klimat i jest całkiem ciekawa. Jak ktoś będzie chciał zagrać to zagram
Liczba wystawionych
opinii: 158
16.09.2024 00:29
To dwuosobowy pojedynek o przetrwanie w posapokaliptycznym świecie. Klimat świetniy, a do tego mam maty, które jeszcze go dodają, chociaż już na samych kartach grafiki robią świetną robotę. Gra ma trochę niedociągnięć i tak jak każda karcianka, jest losowa, czasem wydaje się nie być do końca zbalansowana (np. przy wyborze obozów i porównując siłę niektórych kart, która też wydaje się być zbyt duża jak za ich koszt). Nie przeszkadza to jednak aż tak bardzo i można przymknąć na to oko.
Liczba wystawionych
opinii: 72
12.08.2024 08:37
Mam problem z tą grą, bo okazała się dla mnie lekkim rozczarowaniem. Po wszelakich zachwytach na około miałem nadzieję, że będzie to moja ulubiona karciana gra pojedynkowa. Choć muszę przyznać, że wykonanie jest perfekcyjne, małe kompaktowe pudełko, dobrej jakości karty oraz genialna oprawa graficzna, tak sama rozgrywka mnie nie porwała. Główny problem mam tu z ilością kart na ręce. W moich rozgrywkach często dochodziło do sytuacji, że na ręce miałem 1 lub 2 karty i właściwie musiałem zagrywać to co akurat mi przyszło, przez co miałem wrażenie, że mam małą kontrolę nad rozgrywką i czułem się miejscami jak statysta, który dobiera kartę i ją zagrywa (bo innej nie ma), po czym inny gracz dobiera kartę i też ją zagrywa, następnie patrzymy na efekty kart i sprawdzamy kto komu dowalił mocniej.
Liczba wystawionych
opinii: 166
01.08.2024 18:42
Szybka, mordercza naparzanka. Tutaj nie bierze się jeńców i nie ma litości dla przeciwnika. Karty w Twoich obozach zmieniają się w ekspresowym tempie. Masz postacie do obrony i ataku, za chwilę już wszyscy wyparowali po eksplozji nuklearnej. Sytuacja co rundę przypomina ruchomą układankę w kalejdoskopie. Trochę to przypomina karcianą grę w wojnę. Mała gra, z negatywną interakcją. Wykonanie na przyzwoitym poziomie, świetne, komiksowe grafiki.
Liczba wystawionych
opinii: 101
15.04.2024 13:32
Gra 2 osobowa w klimatach post apokaliptycznych przepiękne neonowe grafiki. Gra średniej trudności dlatego że trzeba się nieźle nagłowić aby zniszczyć bazy przeciwnika. Za pomocą wody - która jest walutą w tej grze wykładamy karty którymi możemy wykonywać akcję.
Liczba wystawionych
opinii: 66
03.03.2024 13:44
Super pojedynek
Liczba wystawionych
opinii: 95
11.02.2024 11:42
Bardzo przyjemna gra, gdzie nie da się odbić od dna, przez co rozgrywka jest ciekawa i bardzo uczciwa.
Liczba wystawionych
opinii: 136
27.01.2024 17:34
Przyjemna i klimatyczna mała dwuosobówka. Przyjemne rozwiązanie akcji z żetonami wody. Dużo kombinacji, sporo kart. Jak dla mnie top pojedynkowych gier karcianych!
Jedyne do czego można się przyczepić to małe możliwości przebrania talii, trzeba licyzyc na odpowiednie karty podczas dociagania. Robi to kolosalna różnicę.
Ale i tak polecam gorąco!
Liczba wystawionych
opinii: 36
10.12.2023 22:51
Swietna gra. Szybka, proste zasady fajny klimacik w stylu Mad Max. Rewelacyjne grafiki. Gra malutka kompaktowa.
Polecam grac koniecznie z matą.
Niestety mata dwa razy drozsza od samej gry.
Dlatego polecam wydrukowac sopie podklady zamias maty na A4. Druki dostepne na BBG.
Liczba wystawionych
opinii: 8
25.09.2023 12:10
Przewspaniała karcianka. Gramy często.
Liczba wystawionych
opinii: 45
28.06.2023 20:39
super gra, jest już trochę rozkminki ale jest to nadal prosta karciana w której próbujesz zaatakować wroga jednocześnie ustawić się dobrze do obrony
Liczba wystawionych
opinii: 41
20.05.2023 14:52
Pieknie wykonan gra o prostej i ciekawej mechanice pojedynku. Karty nie wymagaja koszulek gdyz sa (jak) plastikowe. Mozna osobno nabyc maty ktore podnoszą walory tej rozgrywki. Polecam. Szybki i emocjonujacy pojedynek.
Liczba wystawionych
opinii: 65
11.03.2023 19:18
Rany! Jakie to jest dobre!
Liczba wystawionych
opinii: 151
09.02.2023 12:23
Fajna gra
Liczba wystawionych
opinii: 9
19.01.2023 22:01
Świetna, bardzo klimatyczna dwuosobówka. Mimo niewielkiego formatu - zaskakuje mnogością strategicznych rozwiązań. Dodatkowo gra jest przepięknie zilustrowana. Gorąco polecam
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 559
05.01.2023 10:29
Jaka to jest niesamowita gierka!
Zacznę od jej największego minusu (w wersji polskiej) - pudełko/opakowanie. No dramat do kwadratu! Jak można zaprojektować pudełko, na grę karcianą, w której nie mieszczą się karty w koszulkach.
Lecimy z pozytywami :D
Przepiękne grafiki na kartach. Uwielbiam neonowe klimaty, a tu pięknie wchodzi dodatkowo postapo. Kreska postaci i miejsc jest niesamowita.
Mechaniczne mamy tutaj doczynienia w zasadzie z grą z pogranicza TCG/CCG, czyli Magiców, Pokemonów, Keyforge etc. (tak wiem, Keyforge nie jest CCG, ale mechanicznie jest bardzo podobny :P).
Nasze pole gry jest podzielone na strefy. W każdej będziemy zagrywać różne karty, które mają za zadanie chronić nasze bazy. Celem gry jest zniszczenie baz przeciwnika. Co w tej grze jest najlepsze, to surowiec, którym jest woda. Za wszystko nią płacimy, za zagranie kart, za użycie umiejek etc. No i musimy tą wodą zarządzać w taki sposób, żeby wymaksować nasze możliwości w każdej turze.
No gra jest prześwietna i tylko to pudełko zabiera mi ten kawałeczek oceny od ideału. Zainwestuje kiedyś w pudełko z wersji angielskiej i zmienię ocenę :D
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 14
28.12.2022 14:33
Gra w postapokaliptycznym klimacie, gdzie głównym zasobem jest woda. Bardzo podoba mi się to że karty można używać na dwa sposoby (zagrywać lub złomować), umiejętność kart i obozów dają szerokie pole do kombinowania, no i pole gry jest ograniczone co sprzyja strategicznemu myśleniu. Bardzo dobra gra!
Liczba wystawionych
opinii: 59
19.12.2022 15:42
Parafrazując klasyka: jak masz być punkiem musisz być twardy. Nie możesz sobie pozwolić na to że cię rozbije jakaś sytuacja. To są naprawdę poważne sprawy, tu nie ma żartów. Albo umiesz, albo nie umiesz, a jak nie umiesz, to znaczy, że się nie nadajesz. Radlands - tutaj przypadkowe strzały z granatnika o poranku to normalka, także szykujcie się na ostrą wymianę ognia.
Radlands to dynamiczna dwuosobówka, karciana naparzanka, której zakup okazał się strzałem w dziesiątkę. Zasady są banalne, setup błyskawiczny, a rozgrywka zamyka się w 30 minutach - tyle mniej więcej zajmie nam puszczenie z dymem obozów przeciwnika. Lub tyle będziemy czekać, aż to on finalnie wysadzi nas w powietrze.
Genialne ilustracje w neonowym, punkowym klimacie pozwalają świetnie wczuć się w temat, choć trzeba przyznać, że największą robotę robią tutaj maty, które niestety nie stanowią wyposażenia podstawowego, a są li tylko trudno dostępnym artefaktem, cenniejszym nawet niż woda. Bez nich nie jest aż tak kolorowo, acz nawet z nimi kolorowo wcale być nie musi. Czasookres - przed lub po zagładzie nuklearnej (zależy, czy użyto umiejętności karty Reaktora). Miejsce akcji nie jest sprecyzowane w instrukcji, ale tytuł gry sugeruje, że brutalne walki mają miejsce na obrzeżach Radomia.
Duża losowość to cecha charakterystyczna tej gry, bo jest jej tu równie dużo, co koloru różowego, i podobnie jak ów róż nie przeszkadza mi ona w ogóle. W zasadzie na tym polega istota rozgrywki - by jak najlepiej wykorzystać to, co nam się trafi, nawet, gdyby była to walka nierówna i nieproporcjonalna. Nie zawsze wszak dysponujemy wyrzutnią rakiet, czasem trzeba walczyć do końca z procą w ręku. Co druga partyjka może zakończyć się poczuciem jawnej niesprawiedliwości po stronie pokonanego, ale przez to gwarantuję, że wywoła ona przede wszystkim chęć szybkiego, natychmiastowego rewanżu.
Radlandsy trafiły do mojego TOP szybkich dwuosobówek. Przez ostatnich kilka dni grzaliśmy tytuł kilkanaście razy, co przy liczbie pudeł do ogrania zdarza nam się bardzo sporadycznie. Gra uzależnia, ale nie bierze jeńców i nie wybacza błędów. Wszystkie chwyty dozwolone, uderzamy do oporu, jedynym ograniczeniem jest ilość dostępnej wody, która jest zasobem limitowanym jak same maty do gry. Próżno kryć się za kawałkiem blachy falistej - trzeba ustawić karabin na ogień ciągły i ładować cały magazynek w stronę przeciwnika! 🔥
Gorąco polecam.
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 16
07.12.2022 13:19
Klimatyczna...
Liczba wystawionych
opinii: 332
10.06.2022 20:25
Najlepszą grą dla dwóch punków jest Radlands.
Ta gra ma obłędnie zabójcze tempo. Jedna karta może drastycznie zmienić przebieg rozgrywki, w której i tak nie ma przebacz. Kto zniszczy trzy bazy przeciwnika, ten wygrywa. I lepiej niech się od razu szykuje na rewanż.
Już dobieranie swoich startowych obozów pozwala pokombinować nad ich akcjami, żeby na starcie posklejać sobie jakieś kombosy.
W trakcie gry będziecie stawać na irokezach, żeby jak najwięcej wykrzesać z kart na ręce, umiejek obozów i odpalonych wydarzeń, bo za turę już może być za późno.
Czas jest tu najważniejszym zasobem. Wydarzenia pełzną w stronę bazy wroga odliczając cenny tury do kopnięcia go w zadek. Karty wchodzą na stół niegotowe do akcji, chyba że uda się to obejść. Czasu jest tu równie mało jak wody.
Wodą płaci się za wszystko. Trzema kroplami deszczówki trzeba sprytnie gospodarować, ale da się uzupełnić manierkę pozbywając się kart z ręki lub eksploatując umiejki swojej ekipy.
A wiedzieliście, że punki to też ludzie? W Radlands jest cwany mechanizm zagrywania kart ludzi rewersem, co pozbawia ich umiejętności, za to czyni bardzo przydatnym mięsem armatnim.
Czego jeszcze jest mało w Radlands? Miejsca jest mało. Wykładać się można w trzech kolumnach po dwa rzędy punków, co pozwala taktycznie zarządzać miejscem na stole. Bazy i cenne karty trzeba chronić za wszelką cenę, na przykład punkami.
Radlands są intensywne od startu do finiszu. Partyjka potrafi się skończyć bardzo szybko, bo gra w przeciwieństwie do graczy nie wybacza głupich błędów. W ferworze walki zdarza się zapomnieć o dobraniu karty, bo już w turze oponenta myśli się nad swoimi ruchami. Nie zapominajcie o dobieraniu karty.
I pamiętajcie:
Punks are people!