W starożytnych czasach, w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów. Zwycięzca ustanawiał dominację na kolejny rok, zaś w wyniku starć żywiołów powstawał ETER niezbędny do istnienia Świata Nadksiężycowego - miejsca narodzin i regeneracji magów. Pole walki, niczym materia, jest płynne i zmienne, tylko magowie o najwyższych zdolnościach są w stanie je określić i wygrać starcie. Celem gry jest wygranie pojedynku magów, którzy posyłają sługi do walki.
ETER: Taktyczna, dwuosobowa gra pojedynkowa 4 tryby walki, w tym tryb turniejowy Gra logiczna z dodaną szczyptą magii Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów. W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów! Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie. Niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry. Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy! Walka żywiołów - moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady. Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Samo współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!
Jeśli szukasz: małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej gry logicznej pozbawionej losowości gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat, jak i zaawansowany gracz gry z syndromem „zagrajmy jeszcze raz” ETER jest grą dla Ciebie!