Kalendarz adwentowy
Kalendarz adwentowy
127,90 zł
Dostępna

Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja - Za progiem

Liczba graczy: 1 - 5
Czas gry: 120 - 180 minut
Wiek od: 13 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Wydanie oryginalne: Fantasy Flight Games
Wielu było takich, którzy poszukując ostatecznej prawdy, popełnili straszliwe błędy. Nieudane rytuały odmieniły i zdeformowały ich ciała. Stali się niewolnikami czegoś znacznie potężniejszego od nich, istoty, dla której żadna wiedza nie jest zakazana. Czyhający w Progu nieustannie szuka sposobów, aby spoza czasu i przestrzeni manipulować światem. Tylko grupka badaczy może powstrzymać nie... czytaj dalej
Wielu było takich, którzy poszukując ostatecznej prawdy, popełnili straszliwe błędy. Nieudane rytuały odmieniły i zdeformowały ich ciała. Stali się niewolnikami czegoś znacznie potężniejszego od nich, istoty, dla której żadna wiedza nie jest zakazana. Czyhający w Progu nieustannie szuka sposobów, aby spoza czasu i przestrzeni manipulować światem. Tylko grupka badaczy może powstrzymać niebezpieczne machinacje Yog-Sothotha, bo jeśli tego nie zrobią, istnieje ryzyko, że sami staną się bezmyślnymi sługami i dołączą do wroga. Koszmary i tajemnice ukryte w drugiej edycji Posiadłości Szaleństwa budzą się w podświadomości i uderzają ze zdwojoną siłą.

Rozszerzenie "Za progiem" wprowadza 2 nowych badaczy, scenariusze i niespotkane dotąd kreatury. Nowe miejsca czekają na odkrycie, podejrzani wiedzą więcej, niż mówią, a karty przynoszą nieoczekiwane doświadczenia. Za progiem czeka wiele niewyjaśnionych sekretów. Do puli badaczy Posiadłości Szaleństwa dołącza dwoje nowych poszukiwaczy. Wilson Richard na co dzień jest złotą rączką, jednak jego powołanie do rozwiązywania problemów większych niż cieknący kran zawiodło go na niezwykłą drogę. Ciężka, codzienna praca rozwinęła w nim praktyczne zdolności oraz siłę fizyczną, co pomaga mu podczas starć, a przez drobiazgowe naprawy wykształcił niebywałe skupienie. On wie, że wielowiekowe, opuszczone posesje kryją więcej problemów niż dziurawy dach. Akachi Onyele była samotnym dzieckiem, odsuniętym od rówieśników przez swoja zdolność komunikacji ze światem duchów, stała się po latach nauki potężną szamanką. Jej wyjątkowa wiedza sprawia, że służy teraz mądrością i poradą strapionym i szukającym swojej drogi.

Poza nowymi badaczami dodatek "Za progiem" wprowadza również wiele nowych zaklęć, przedmiotów, stanów oraz urazów. Można przejąć kontrolę nad sytuacją za pomocą nowego, potężnego zaklęcia lub zostać zahipnotyzowanym przez chaos. Może odnajdziesz się z łatwością pośród znanej mapy i potworów, ale dziesiątki nowych elementów potrafią wprawić w oszołomienie Szczególnie, kiedy kafelki mapy przesuwają się niespodziewanie, a zwyczajne z pozoru przedmioty posiadają ukryte zdolności. 
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności