Liczba wystawionych
opinii: 151
04.07.2024 16:42
Macierz wprowadza bardzo ciekawy aspekt do neuroshimy. Armia pokazuje, że nie samym strzelaniem czy walką wręcz się wygrywa. Oczywiście bardziej wymagająca, ale też bardziej satysfakcjonująca w prowadzeniu.
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 163
03.06.2024 10:31
Nie cierpię tym grać. Macierz niby fajna a jednak coś mi tu nie gra
Liczba wystawionych
opinii: 42
29.12.2023 13:20
Ciekawa armia, można powiedzieć, że protoplasta Mephisto. Rozbudowa macierzy potrafi zrobić na prawdę potężną machinę zadającą ogromne obrażenia. Minusem jest jednak znikoma mobilność i to, że często po każdej bitwie trzeba zaczynać od nowa budowę macierzy lub jej odbudowę, a przeciwnik nam raczej tego nie ułatwi. Nie jest to najsilniejsza armia, a na pewno nie uniwersalna, ale warto mieć i zagrać.