Stań na czele Pancernego Klanu lub Plemion Puszczy i poprowadź swoich wojowników ku chwale! Wykorzystuj karty Akcji, by kontrolować pole bitwy – rozmieszczaj drużyny, rozpoczynaj starcia, zdobywaj cenne kryształy i przechytrzaj przeciwnika. W ogniu walki te same karty staną się Twoją bronią – zwiększą siłę, zadadzą rany, osłabią wroga i umocnią Twoją dominację.
Ironwood to pełna głębi gra taktyczna dla 1 lub 2 graczy, z solidnymi elementami z drewna i metalu – prawdziwe wyzwanie dla strategów!
- Saga o dwóch nacjach - Pancerny Klan to defensywna, technologiczna frakcja, która preferuje długoterminowy rozwój. Leśne Plemiona Puszczy walczą o dostęp do kryształów, a ich strategia koncentruje się na sabotażu, grabieży i atakach z zaskoczenia.
- Prawdziwa asymetria dla dwojga - Każda z frakcji to zupełnie inna siła do poprowadzenia. Odkryj ich różnorodność, na która składają się talie frakcyjne, unikalne warunki zwycięstwa i zupełnie odmienne style gry.
- Wersja jednoosobowa od specówIronwood dla jednego gracza posiada - intuicyjny, przystępny tryb zaprojektowany przez Davida Turcziego o Xaviego Bordesa
- Drewno kontra metal - Czerp przyjemność z operowania komponentami Ironwood, które - dzięki podziałowi na drewno dla jednej i metal dla drugiej frakcji - nie tylko dobrze wyglądają, ale świetnie oznaczają strony i zwiększają czytelność rozgrywki.
- Buduj, fortyfikuj, broń - Jako dowódca Pancernego Klanu, twoim głównym celem jest położenie fundamentów pod Kuźnie, i wzniesienie ich po zebraniu wystarczającej ilości kryształów.
- Chroń dziedzictwo lasu - Jako Wódz Plemion, twoją misją jest odnalezienie starożytnych Totemów i zabezpieczenie ich w zewnętrznych lasach, poza zasięgiem żelaznych najeźdźców.
- Operuj kartami - Istotą Ironwood są karty Akcji poszczególnych Frakcji, wokół których koncentruje się rozgrywka. Mają więcej niż jedno działanie: rozmieszczają drużyny, inicjują walkę, zbierają kryształy…
- I kartami walcz - System szybkiej walki taktycznej Ironwooda zakłąda użycia tych samych kart - tym razem jako źródła wartości bojowych, pozyskiwanych premii, zadawanych ran, redukowanych strat i dominacji potrzebnej do wygrania potyczki.