Jednak w drodze do Indii wpłynęliście w potężny sztorm i wasz statek zatonął. Ostatkiem sił dopłynęliście na brzeg pobliskiej wyspy, a teraz nerwowo rozglądacie się wokół, drżąc z wyczerpania i strachu przed nieznanym. Czy uda wam się uciec z tej tajemniczej bezludnej wyspy? A może jednak wcale nie jest bezludna? Wyspa Przygód to pełna wyzwań kooperacyjna gra karciana. Podzielona jest na rozdziały (przygody), w wyniku których wchodzą nowe karty. Sposób i kolejność w jakiej zostaną dodane, zależy od was, graczy. Zapewnia to regrywalność i nieliniowość rozgrywki. Nie trzeba rozgrywać wszystkich przygód w tym samym gronie (nie jest to kampania legacy), a każda z nich jest w pełni samodzielna, choć rozgrywając nowe scenariusze posiadacie wiedzę z poprzednich przygód. Gra, podobnie jak talia kart, podzielona jest na rozdziały, czyli przygody. W każdym rozdziale będziecie rozgrywać nową przygodę, a więc i nową talię. Co warto pamiętać, sposób i kolejność w jakiej wykładcie karty zależy od was i ma wpływ na przebieg rozgrywki. Między rozgrywaniem kolejnych przygód należy zresetować stan gry. Do kolejnej przygody można zasiąść w nowym gronie. Jak zaznaczają autorzy, resetowanie gry nie oznacza niszczenia komponentów: można grać w Wyspę Przygód wielokrotnie, czerpiąc z niej tą samą radość. Zaczynacie każdą przygodę posiadając już wiedzę z poprzednich, ale bez zebranych wcześniej przedmiotów. Za każdym razem musicie ponownie odkryć miejsca oraz zebrać ekwipunek. Utrudnienia, takie jak znaczniki Zmęczenia, również przepadają po każdej przygodzie. W kolejnych rozgrywkach zachowacie jedynie uzyskane do tej pory osiągnięcia. Zawartość: 180 kart podzielonych na Przygód 6 planszetek graczy 65 żetonów 64 znaczniki 5 pionków Graczy 1 Obóz 5 kości Kartonowe separatory i zakładki Instrukcja