Kalendarz adwentowy
Kalendarz adwentowy
-
Niedostępna

The Witcher: Wiedźmińskie zapiski

Wydanie polskie: Copernicus Corporation
Wiedźmini przestają być potrzebni, ale nie zawsze tak było. Dawniej potwora można było napotkać niemal na każdym kroku. Zwyczajna podróż między pobliskimi siołami wiązała się z koniecznością uzbrojenia się na wypadek ataku mglaków albo cyklopa. Na szlaku można było również spotkać wiedźmina, wędrownego zabójcę tych poczwar. Dzienniki założyciela Szkoły Cechu Gryfa, Erlanda z Larvik, są k... czytaj dalej
Wiedźmini przestają być potrzebni, ale nie zawsze tak było. Dawniej potwora można było napotkać niemal na każdym kroku. Zwyczajna podróż między pobliskimi siołami wiązała się z koniecznością uzbrojenia się na wypadek ataku mglaków albo cyklopa. Na szlaku można było również spotkać wiedźmina, wędrownego zabójcę tych poczwar. Dzienniki założyciela Szkoły Cechu Gryfa, Erlanda z Larvik, są kroniką tego burzliwego okresu, ponadto katalogują wiedzę o przeróżnych monstrach. Niektóre z nich są dziś tak rzadkie, że nikt nie widział ich od pokoleń!

Wiedźmińskie Zapiski to dodatek do gry The Witcher RPG. Zawarto w nim opisy wielu nowych potworów, pomysły na przygody z ich udziałem, historię wiedźmińskiego rzemiosła i zupełnie nową mechanikę prowadzenia śledztw.

W niniejszym dodatku znajdziesz:

  • 33 nowe potwory: niechaj mieszkańcy Królestw Północy drżą z przerażenia przed wyrastającymi spod ziemi archesporami czy niesionymi mroźnym wichrem wendigo! To bestiariusz, na który czekałeś!
  • 2 niepospolite potwory: skorzystaj z zasad tworzenia przebiegłych wampirów wyższych oraz prawdziwych smoków, które staną się postrachem mrocznych zakamarków i przestworzy Kontynentu! To wrogowie, którzy będą stanowić dla graczy prawdziwe wyzwanie!
  • Rozbudowana mechanika Śledztw: skorzystaj z nowo zaimplementowanej  mechaniki, by tworzyć wciągające intrygi! Te bardziej skomplikowane Bohaterowie Graczy będą rozpracowywać przez całą kampanię. Te prostsze pozwolą przygotować pełną emocji zagadkę kryminalną na pojedynczą sesję! Uruchom swoje wiedźmińskie zmysły i odnajdź wszystkie tropy!
  • Nowe informacje o świecie: poznaj dzieje Zakonu Wiedźminów oraz historię Erlanda z Larvik, jednego z pierwszych wiedźminów, założyciela Szkoły Gryfa, której siedziba znajduje się w Kaer Seren. Stawia się tam na równomierne kształcenie w walce mieczem, strzelectwie i używaniu znaków. Co jednak najważniejsze, mieszek pełen złota nigdy nie był największą motywacją dla Gryfitów. Liczą się dla nich gromadzenie wiedzy, honor, zasady oraz zdobycie zaufania dla wiedźmińskiego cechu.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności