Nagle zapada mrok, jakby upiór pożarł słońce. Niebo przysłania ciemna aura, z której wyłania się koszmarna kawalkada, demoniczny orszak – Dziki Gon. Sylwetki koszmarnych jeźdźców suną po nieboskłonie, a ich okrzyki są coraz donioślejsze. Upiorny jazgot miesza się z krzykiem i płaczem dzieci, gdy przez ten straszny tumult przebija się głośny trzask pękającego lodu…
Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon to rozszerzenie wprowadzające kooperacyjne wyzwanie dla wszystkich zasiadających przy stole wiedźminów. Podczas rozgrywek uczestnicy będą realizowali zadania i walczyli z potworami oraz ogarami Dzikiego Gonu, by ostatecznie doprowadzić do starcia z jednym z upiornych jeźdźców: Eredinem, Nithralem, Imlerithem albo Caranthirem. Jeśli w ostatniej rundzie zdołają go pokonać, zanim wszyscy wiedźmini zostaną powaleni, wspólnie zwyciężą. W przeciwnym razie (również wspólnie) poniosą klęskę i będą mogli podjąć wyzwanie ponownie.