Ponury XVII wiek. Czas pełen wojen, chciwości i chwały! Wszystko to razem, zaserwowane w postaci gry planszowej, zawierającej karty oraz figurki. Zostań atamanem dowodzącym bandą Kozaków Zaporoskich lub poprowadź drużynę sprytnych Panów Braci w walce na szable, samopały, kułaki, ciskane kufle i ławy! W specjalnych scenariuszach oraz dodatkach pokonaj bestie rodem ze słowiańskich mitów i zmierz się z potęgą czarnej magii!
Szabla i Krew to ekscytujące połączenie gry karcianej i gry planszowej. Wydarzenia przestawione w grze, nawiązują do XVII wieku w południowo-wschodnich rubieżach Rzeczypospolitej Obojga Narodów. W “Szabli i Krwi” każdy gracz dowodzi bandą trzech postaci, walczących do ostatniej kropli krwi na różnorakich planszach, oddających klimat tamtej epoki.
Gracze dowodzą swoimi bohaterami na planszy poprzez zagrywanie kart z talii. Każda frakcja posiada unikatową talię kart, zdolności bohaterów, własny styl gry, mocne i słabe strony, których odpowiednie użycie w trakcie rozgrywki, pozwala pokonać przeciwnika. Walka w grze, rozgrywana jest poprzez zastosowanie całkowicie unikatowego systemu szermierki kostkowej, w której to, gracze w sekrecie przed sobą, dobierają odpowiednią postawę walki, tak by przechytrzyć przeciwnika i zdobyć przewagę.
Zagrywaj odpowiednie karty, ustawiaj swoich bohaterów odpowiednio na planszy, użyj słabości swojego oponenta przeciwko niemu samemu, wybierz lepszą postawę w walce i zwyciężaj SZABLĄ I KRWIĄ!
Krew i Szabla jest grą planszową, przeznaczoną dla od 2 do 4 graczy. Rozgrywa się ona w XVII w. na wschodnich kresach Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Każdy z graczy prowadzi do boju bandę, składającą się z 3 postaci, które toczą ze sobą śmiertelną potyczkę. Gra jest rozgrywana na planszach o wymiarach 8x8 kwadratów. Gracze kontrolują swoje postacie na planszy poprzez strategiczne zagrywanie kart rozkazów, oraz walczą ze sobą przy użyciu unikalnych kości fechtunku. Każda potyczka jest rozgrywana w oparciu o unikalny scenariusz, który posiada swoje własne cele i specjalne zasady, które odróżniają go od innych.