Regine to gra karciana polegająca na obstawianiu i blefowaniu, która przenosi nas na europejskie dwory końca XVI wieku, a celem jest bycie pierwszym graczem, który osiągnie 31 punktów. Interakcja między graczami jest stała, a większość efektów kart wpływa na rywali. W miarę postępu gry każdy z graczy stara się uzyskać najlepsze kombinacje, aby zdobyć punkty. Intuicyjny projekt kart sprawia, że szybko i łatwo można nauczyć się ich działania.
W swojej turze gracz może wykonać 1 z 4 akcji. Pierwszą jest zmiana jednej z kart z ręki na wierzchnią kartę z talii. Drugą jest ogłoszenie "bez zmian", co blokuje pozostałym graczom możliwość wymiany kart z talii. Trzecim jest zagranie karty albo zakrytej, albo odkrytej na stół. Jeśli karta zostanie położona zakryta, może wywołać jakąś akcję. Błazen na przykład neguje deklarację "bez zmian" złożoną wcześniej przez innego gracza. Chłop zmusza gracza do zagrania karty odkrytej na stół i wykorzystania jej efektu. Zabójca eliminuje kartę zagraną na stół, kurtyzana zmusza gracza do ujawnienia karty zagranej zakrytej, herold pozwala spojrzeć na wierzchnią kartę z talii, a rycerz zmusza do wymiany karty z ręki. Na koniec każdy z graczy może również spasować, a kiedy wszyscy gracze spasują, wszystkie pozostałe karty są kładzione zakryte i rozpoczyna się faza licytacji.
Bądźcie czujni i spostrzegawczy, ponieważ teraz nadszedł czas na blef! Na zmianę gracze będą obstawiać karty punktacji. Będą obstawiać najwyższą liczbę dam, pary i trójki kart oraz całkowitą wartość swoich kart. Nie zawsze trzeba mieć najlepszą rękę, aby zdobyć punkty! Zawsze można oszukać innych graczy, aby myśleli, że ma się lepszą rękę niż w rzeczywistości. W ostatniej fazie, rozstrzygnięciu, wszystkie karty są ujawniane i przyznawane są punkty. Rundy są kontynuowane w ten sposób, aż gracz osiągnie 31 punktów.