Liczba wystawionych
opinii: 147
04.05.2024 06:38
Gra przypadkiem odkryta na kanale Solo Gram. Była jedną z prezentowanych w filmie najlepszych gier niewydanych w Polsce. Bardzo pozytywne zaskoczenie, do tego stopnia, że kupiłem zestaw deluxe i wiem, że nie opuści mojej kolekcji. Za co ją tak cenię? Za szeroką grupę docelową, sprawdzi się jako gra rodzinna, dziecięca i zaawansowana. Za elegancję zasad, które w praktyce ograniczają się do wyboru pomiędzy dwiema akcjami. Za estetykę wykonania, czytelność i co za tym idzie przyjemność z rozgrywki. Za próg wejścia i klarownie napisaną instrukcję. Za błyskawiczne przygotowania do gry i jej czas. To świetny przykład gry „easy to learn, hard to master”, która w zależności jak do niej podejdziemy, może być szybkim filerkiem, lub dłuższą grą taktyczną.
Liczba wystawionych
opinii: 597
02.04.2024 18:39
Ocena po 2 partii w 3 osoby. Czas gry = 38 min.
Do Power Plants przyciągnęła mnie sama tematyka i to piękne wykonanie. Jestem szczęśliwą posiadaczką wersji KS i mogę grać w tę grę z super grubymi kaflami oraz bić się prześlicznymi drewnianymi wróżkami. Co do samej gry to jest bardzo sprytna. Jest to dla mnie taka mieszanka area control z abstraktem. Mamy tam bardzo ciekawy sposób zagrywaniem akcji. Dokładamy do głównej planszy kafelki oraz wróżki. W zależności od koloru kafelka i sposobu dołożenia możemy wykonać różne akcje. Większość zasad jest na karcie pomocy, choć na koniec gry już każdy pamięta, co dane kafelki robiły. Walczymy o kontrole nad kafelkami i jest fajnie. Urocza, prosta, szybka, agresywna gra we wróżki. Brzmi dobrze, prawda? Polecam!
Liczba wystawionych
opinii: 469
18.08.2023 20:58
Jedna z ciekawszych gier w jakie grałem ostatnio, a na pewno jedno z najwiekszych zaskoczeń.
Tematycznie - bardzo dziwna :D Power Plants, czyli rośliny o różnych zdolnościach. 5 z nich wybierana/losowana na grę i z nimi należy działać całą rozgrywkę. Każda wprowadza coś innego i ma inną umiejkę przy dokładaniu pięknych kafelków z drewna.
Ale najważniejsze - nie wiem czemu myślałem, że to będzie abstrakt, a to jest krwisty area control, w którym wysyłami nasze duszki na plansze, zagrywając kafelki roślin.
Zajmujemy tereny, zabijamy duszki, zdobywamy punkty, a na koniec dodatkowo punktujemy za układy z dominacją.
Piękna, nie taka prosta, ale bardzo emocjonująca gra logiczno-strategiczna. Super!
Partner