„Zapuśśśściliśśśście sssię za daleko” – wysyczał jeden z nich. – „Nie opuśśśścicie tej dżungli żywi”. Wężoczłek sięgnął po kolejną strzałę, jednak przerwały mu dwa ogłuszające wystrzały i stworzenie zwaliło się martwe na ziemię. Leo wymierzył wciąż dymiący pistolet w kolejną istotę. „Pamiętajcie, przed nami pięć mil marszu. Załatwmy to jak najszybciej”. Ursula sięgnęła po swój nóż. Norman zaczął kartkować niedużą książkę, mamrocząc coś pod nosem. Kiedy jeden z węży ruszył do ataku, Daniela westchnęła głęboko, rozluźniła chwyt i pewnie uniosła maczetę do ciosu.
Tym razem w Posiadłości Szaleństwa wcielicie się w role nieustraszonych badaczy, którzy muszą wkroczyć na dzikie tereny niezbadanej amazońskiej dżungli i zbadać rozpadające się ruiny, odkryć sekrety zapomnianych cywilizacji i powstrzymać klątwę Węża zanim świat pogrąży się w chaosie. W trzech nowych scenariuszach badacze staną do walki z przerażającymi wężoludźmi, stawią czoła ożywionym kamiennym potwornościom i spróbują uniknąć ciągle grożącego im widma zgubienia się w dżungli na zawsze. Czy jesteście gotowi na nowe wyzwanie? Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa (druga edycja).