Poradnik prezentowy

Zainspiruj się najlepszymi planszówkami na prezent – od klasyków po świeże premiery.

Zobacz poradnik
Home
Szukaj
Premiery
Moje gry
Menu
-
Niedostępna

Nekojima

Liczba graczy: 1 - 5
Czas gry: 15 minut
Wiek od: 7 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Premiera: 26.06.2024
Wydanie polskie: Lucky Duck Games
Wydanie oryginalne: Unfriendly Games
Czy zdołasz zachować równowagę na wyspie Nekojima? Witajcie na Nekojimie, japońskiej kociej wyspie. Będziecie musieli wykazać się nie lada zręcznością i sprytem, by połączyć siecią elektryczną wszystkie 4 dzielnice. Zadania nie ułatwią wam futrzaści mieszkańcy wyspy, którzy uwielbiają spacerować po kablach. Zachowajcie czujność i nie pozwólcie, by kable się ze sobą stykały, powodując zw... czytaj dalej
Zaloguj się aby dodać komentarz
Użytkownik
Ocena
Opinia
Liczba wystawionych
opinii: 530
06.05.2025 12:17
3.0
ocena
Ciężko ocenić taką grę, jak Nekojima. Jest ona bardzo łatwa i bardzo szybka. Nie ma w niej skomplikowanych strategii, ani ciekawych mechanik. Nekojima to prosta gra zręcznościowa, która urzeka swoim wyglądem i pomysłem. Podczas rozgrywki czuć ekscytację. Chcemy pokazać innym graczom, że nie skusimy, że to oni zaraz będą musieli się męczyć, że damy radę! A im wieża jest wyższa, tym to pragnienie przetrwania staje się coraz większe. Z tym pragnieniem coraz bardziej trzęsą się nam ręce i zaczyna się prawdziwa nerwówka. Aż dziw mnie bierze, jak taka prosta gra, może mi się tak podobać. Jej wygląd prostota, wzbudzanie emocji, to największe zalety Nekojimy. ~ Kasia
Partner
Planszeo Planszeo
Liczba wystawionych
opinii: 258
22.01.2025 16:36
4.0
ocena
𝑵𝑬𝑲𝑶𝑱𝑰𝑴𝑨 Zręczność i koty idą przecież w parze 🐈‍⬛ Tak jest również w przypadku gry "Nekojima" Zręcznościowa gra, w której naszym zadaniem jest połączenie wszystkich czterech dzielnic wyspy siecią elektryczną. W trakcie gry będzie rzucać kośćmi, które często zdecydują za Was, gdzie będziecie musieli postawić denchu (drewniane słupki), a następnie losując kostkę z worka określicie kolor jego kabla. Wydaje się to proste? Nic bardziej mylnego, bo koci mieszkańcy wyspy uwielbiają spacerować po kablach i skutecznie utrudniają to zadanie. Musimy również uważać, by nasze kable się nie stykały, bo grozi to zwarciem i nieudaną misją. Jednym z powodów, dla których sięgnęłyśmy po "Nekojimę", były oczywiście koty! Lubimy również gry zręcznościowe, choć nie ukrywamy, że są niezłym wyzwaniem w szczególności, kiedy trzeba zachować ostrożność i nie pozwolić na drżenie rąk. Taki rodzaj gier ma zazwyczaj proste zasady i są fajnym wprowadzeniem dla nowych graczy. Elementy gry są naprawdę dopracowane, słupki są idealnie proste, więc nie chwieją się na sobie, sznurki wykonane z porządnego materiału. Mimo, że wielokrotnie elementy gry wywracały się to nie zauważyłyśmy na nich żadnych zniszczeń, więc gra jest wytrzymała. Zachowanie równowagi, ostrożne manewrowanie słupami napięcia to spore wyzwanie, ale jednocześnie doskonała zabawa. To idealny tytuł na wieczory z rodziną czy przyjaciółmi, który dostarcza dużo śmiechu i satysfakcji z ukończonych zadań. Grając we dwie nie sprawiało nam to aż tyle frajdy, co w większym gronie. "Nekojima" to wciągająca gra, której nie da się skończyć po jednej rozgrywce, zawsze chce się wygrać 😂 Jest to gra , która na pewno przypadnie do gustu fanom zręcznościowych wyzwań. Będzie też fajną grą dla dzieci, bo nie ma ogromu zasad i można się przy niej dobrze bawić. Gra ma dwa tryby gry: współpraca lub rywalizacja, tryb solo oraz 4 różne warianty, co sprawia, że szybko się nie znudzi.
Partner
Planszeo Planszeo
Liczba wystawionych
opinii: 829
28.11.2024 09:00
3.0
ocena
Nekojima to nowy wymiar Jengi. Zasady są podobne - nie przewróć wieży! Kostki określają, gdzie mamy położyć drewniane słupy, tę łączą się sznurkami, które tworzą linię wysokiego napięcia. Niekiedy trzeba będzie umieścić na takiej linii czarnego kota. To jest całkiem spore utrudnienie. Cóż tu więcej rzec... Nekojima to bardzo szybka, dająca dużo radości gra zręcznościowa. Moja siostrzenica (lat 9) ją uwielbia i ja też się przy niej dobrze bawię (lat 30). Ocena po 10 partiach w różnym składzie. Średni czas gry = 13 minut.
Liczba wystawionych
opinii: 210
10.11.2024 13:31
4.5
ocena
Super gra. Fajny przerywnik. Bardzo emocjinująca rozgrywka, dużo zabawy. Można dostać Parkinsona od stawiania. Emocje przy wieszaniu kota bezcenne. Podobnie jak wyciągniesz kostkę czy rzucosz kośćmi. Dożo frajdy. Do tego gra przyciąga wzrok.
Liczba wystawionych
opinii: 20
03.11.2024 23:19
4.0
ocena
Przyjemna i szybka gra przypominajaca jenga. Czasem wymaga chwili zastanowienia nad ruchem. Będziemy do niej wracać.
Liczba wystawionych
opinii: 10
05.08.2024 10:36
brak
Świetny "zamiennik" jengi, ciekawszy. Bez problemu można grać z najmłodszymi.
Liczba wystawionych
opinii: 148
24.07.2024 22:48
3.5
ocena
Zabawna gra zręcznościowa, która świetnie sprawdzi się na luźniejsze granie z rodziną bądź ze znajomymi. Naszym zadaniem jest stawianie drewnianych słupy połączone sznurkiem na dzielnicach, które odwzorowują sieć elektryczną. Przypomina mi to nieco Jengę, bo trzeba uważać, by się one nie przewróciły. W dodatku będziemy również zawieszać na sznurkach tekturowe koty, co nie ułatwia nam to zadania. Gra posiada dwa tryby rywalizacji oraz kooperacji.
Partner
Planszeo Planszeo
Liczba wystawionych
opinii: 146
09.07.2024 10:33
3.5
ocena
Gra zręcznościowa, typowo pod imprezę, dużo śmiechu. Gra świetnie się sprawdzi jako szybka gra przed większym tytułem. Rzucamy kością, dobieramy znacznik i według tego ustawiamy dwa słupki z sznurkiem w odpowiednich dzielnicach, czasami trzeba zawieszać na liniach napięcia koty, a sznurki nie mogą się stykać. Cała konstrukcja nie może runąć. Dla mnie 6,5/10
Liczba wystawionych
opinii: 208
05.07.2024 18:46
3.5
ocena
Fajny pomysł na grę zręcznościową. Wykonanie jest solidne - drewniana plansza, drewniane słupy połączone sznurkami o różnej długości i koty (akurat w formie żetonów). Mamy ograniczoną przestrzeń i na niej musimy wystawiać słupy, pnąc się również do góry. Sznurki nie mogą się stykać, a cała konstrukcja nie może runąć. To nie jest gra dla ludzi, którym trzęsą się ręce ;)
Liczba wystawionych
opinii: 754
29.06.2024 14:20
4.0
ocena
Świetna i bardzo nietuzinkowa imprezówka zręcznościowa. Jest to swego rodzaju wariacja na temat słynnej jengi, tyle tylko, że tutaj nie wyciągamy i nie dokładamy tych samych elementów, a tworzymy bardzo osobliwą konstrukcję składającą się z pałeczek połączonych sznurkami (zawsze dwa walce i sznurek). Konstrukcja, rzec jasna ma ustać. Do tego dochodzi negatywna interakcja, rzucanie kostkami i wieszanie kotków ogonami na sznurkach. Nekojima to z jap. Wyspa Kotów. Gra to ogrom emocji i naprawdę fajna zabawa.
Partner
Planszeo Planszeo
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności