137,90 zł
Dostępna

Nekojima

Liczba graczy: 1 - 5
Czas gry: 15 minut
Wiek od: 7 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Premiera: 26.06.2024
Wydanie polskie: Lucky Duck Games
Wydanie oryginalne: Unfriendly Games
Czy zdołasz zachować równowagę na wyspie Nekojima? Witajcie na Nekojimie, japońskiej kociej wyspie. Będziecie musieli wykazać się nie lada zręcznością i sprytem, by połączyć siecią elektryczną wszystkie 4 dzielnice. Zadania nie ułatwią wam futrzaści mieszkańcy wyspy, którzy uwielbiają spacerować po kablach. Zachowajcie czujność i nie pozwólcie, by kable się ze sobą stykały, powodując zw... czytaj dalej

Oceny użytkowników

Świetny "zamiennik" jengi, ciekawszy. Bez problemu można grać z najmłodszymi.
Zabawna gra zręcznościowa, która świetnie sprawdzi się na luźniejsze granie z rodziną bądź ze znajomymi. Naszym zadaniem jest stawianie drewnianych słupy połączone sznurkiem na dzielnicach, które odwzorowują sieć elektryczną. Przypomina mi to nieco Jengę, bo trzeba uważać, by się one nie przewróciły. W dodatku będziemy również zawieszać na sznurkach tekturowe koty, co nie ułatwia nam to zadania. Gra posiada dwa tryby rywalizacji oraz kooperacji.
Gra zręcznościowa, typowo pod imprezę, dużo śmiechu. Gra świetnie się sprawdzi jako szybka gra przed większym tytułem. Rzucamy kością, dobieramy znacznik i według tego ustawiamy dwa słupki z sznurkiem w odpowiednich dzielnicach, czasami trzeba zawieszać na liniach napięcia koty, a sznurki nie mogą się stykać. Cała konstrukcja nie może runąć. Dla mnie 6,5/10
Fajny pomysł na grę zręcznościową. Wykonanie jest solidne - drewniana plansza, drewniane słupy połączone sznurkami o różnej długości i koty (akurat w formie żetonów). Mamy ograniczoną przestrzeń i na niej musimy wystawiać słupy, pnąc się również do góry. Sznurki nie mogą się stykać, a cała konstrukcja nie może runąć. To nie jest gra dla ludzi, którym trzęsą się ręce ;)
Świetna i bardzo nietuzinkowa imprezówka zręcznościowa. Jest to swego rodzaju wariacja na temat słynnej jengi, tyle tylko, że tutaj nie wyciągamy i nie dokładamy tych samych elementów, a tworzymy bardzo osobliwą konstrukcję składającą się z pałeczek połączonych sznurkami (zawsze dwa walce i sznurek). Konstrukcja, rzec jasna ma ustać. Do tego dochodzi negatywna interakcja, rzucanie kostkami i wieszanie kotków ogonami na sznurkach. Nekojima to z jap. Wyspa Kotów. Gra to ogrom emocji i naprawdę fajna zabawa.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności