Kalendarz adwentowy
Kalendarz adwentowy
149,95 zł
Dostępna

Mroczny Amulet: Gra Fabularna

Liczba graczy: 1 - 12
Czas gry: 60 minut
Wiek od: 10 lat
Wydanie oryginalne: Gindi
Aby wrócić do naszego świata, musicie pokonać Żywą Klątwę. Problem w tym, że jesteście zwykłymi ludźmi. Mroczny Amulet to gra fabularna, która nie wymaga Mistrza Gry ani przygotowań! W swojej turze, inspirując się jedną z trzech kart Problemów wyjaśnisz, dlaczego nie możecie iść dalej. Pozostałe osoby zaproponują jak Wasza drużyna pokonuje przeciwności, inspirując się kartami Rozwiązań. ... czytaj dalej
Aby wrócić do naszego świata, musicie pokonać Żywą Klątwę. Problem w tym, że jesteście zwykłymi ludźmi. Mroczny Amulet to gra fabularna, która nie wymaga Mistrza Gry ani przygotowań!

W swojej turze, inspirując się jedną z trzech kart Problemów wyjaśnisz, dlaczego nie możecie iść dalej. Pozostałe osoby zaproponują jak Wasza drużyna pokonuje przeciwności, inspirując się kartami Rozwiązań. Wybrane przez Ciebie Rozwiązanie staje się częścią opowieści, a tura przechodzi do kolejnej osoby. W finale zmierzycie się z Żywą Klątwą i dowiecie się, jak zakończyła się historia Waszych postaci!

Mroczny Amulet jest idealny, gdy chcecie zacząć grać w gry fabularne albo nie macie czasu na dłuższą sesję RPG.


Świat Veiranu

Mroczny Amulet przyzwał Was z naszego świata, abyście pokonali Żywe Klątwy pożerające magiczny świat Veiranu. W tej krainie zbadacie miasto zbudowane w szkielecie potwora zgładzonego przed wiekami, odwiedzicie siedlisko wampirów we wraku samolotu i spotkacie burzowych jeźdźców podróżujących po niebie. Prawdziwe oblicze Veiranu odkryjecie, przemierzając te ziemie i poznając jego mieszkańców.

Tak w miastach, jak i w dziczy, odnajdziecie Żywe Klątwy. Będą to osoby, miejsca lub przedmioty wypaczone przez czarną magię. Każde z nich ma swoją wolę i motywacje, które można zrozumieć, ale ich działanie niszczy ten świat i muszą zostać powstrzymane za wszelką cenę.

Nie jesteście bezradni. Wasze dawne umiejętności zyskują tutaj nowe oblicze. Bibliotekarz przekona bandytów, że jesteście bohaterami z ich legend. Ogrodnik przywróci do życia Pałac Kwiatów. Urzędnik napisze pakt kończący wojnę między krajami. Przemoc nie jest koniecznością, jeżeli jesteście wystarczająco sprytni.

Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności