Bitwy Khalkhin-Gol, pierwszej odsłony drugiej serii Memoir'44 Battle Maps w Days of Wonder, oferują kampanię sześciu standardowych scenariuszy, które można ulepszyć dwiema kluczowymi bitwami znajdującymi się w tym rozszerzeniu.The Battles of Khalkhin-Gol to seria bitew toczonych wzdłuż rzeki Halha (Khalkhin-Gol) na granicy radziecko-japońskiej na samym początku II wojny światowej. Japońska Szósta Armia stanęła naprzeciw 57. korpusu sowieckiego, w tym kawalerii mongolskiej. Początkowo bitwy były krótkimi potyczkami, ale wkrótce przerodziły się w otwartą wojnę. Cała kampania trwała pięć miesięcy i zakończyła się sowieckim zwycięstwem. Sześć standardowych scenariuszy tego rozszerzenia można odtworzyć oddzielnie lub jako kampanię, a każdy scenariusz ma wpływ na następną. Wstępnie wydrukowane scenariusze Breakthrough - Bain Tsagan Heights i Tightening the Noose - można zagrać w kampanii, jak również w jednym z dwóch scenariuszy Overlord, Encirclement at Khalkhin-Gol.Drugi scenariusz Overlorda, Cape Torokina Landings, podkreśla zaciętą walkę o przylądek Torokina między US Marines a siłami japońskimi, które miały miejsce wiele lat później; dlatego nie jest częścią kampanii.Ta ekspansja obejmuje także sześć sowieckich samochodów pancernych BA-10 i sześć japońskich tankietek Te-Ke typu 97, które gracze będą przydatni w wielu scenariuszach.Bitwy Khalkhin-Gol są przeznaczone dla 2 do 8 graczy. Każda mapa jest gotowa do gry, a wszystkie tereny, przeszkody i pozycje jednostek są wydrukowane, aby gracze mogli po prostu dodawać figurki i grać. Różne scenariusze rozwoju wymagają jednego egzemplarza Memoir '44 (dwa dla scenariusza Overlorda), a także rozszerzenia Terrain Pack, Eastern Front i Pacific Theatre. Zalecane są także dodatki do sprzętu i wojny zimowej. Galeria zdjęć gry na portalu Boardgamegeek.