Okres Walczących Królestw (475-221 p.n.e.) był czasem niekończących się wojen między państwami Qin, Chu, Qi, Yan, Han, Wei i Zhao. Ostatecznie państwa te zjednoczyły się w 221 p.n.e. pod rządami dynastii Qin, aby dać początek ówczesnym Chinom.
HUANG to gra dla 2 do 4 graczy osadzona w starożytnych Chinach, podczas Okresu Walczących Królestw. W grze przejmujesz kontrolę nad jednym z nich, aby wywalczyć zjednoczenie kraju pod władzą własnej Dynastii. Każdy z graczy posiada pięć różnych typów przywódców: Gubernatora, Żołnierza, Rolnika, Kupca i Artystę.
Sprytne rozmieszczenie tych liderów i odpowiadających im kafli na planszy jest kluczowe. Dzięki temu możesz budować pagody, aby zdobywać punkty, wywoływać bądź unikać wojen i wzniecać chłopskie bunty, doprowadząjące do upadku twoich wrogów. Gra jest dynamiczna i wciągająca, trwa około 90 minut, z bardzo szybkim momentem przyswajania eleganckiego zestawu zasad.
HUANG, wydany po raz pierwszy jako Yellow & Yangtze, to siostrzany tytuł wysoko ocenianej gry planszowej Tigris & Euphrates, w którym możecie powrócić do tego burzliwego okresu i poprowadzić swoją dynastię do zwycięstwa.