Cena od:
949,00 zł
Dostępna

Black Rose Wars: Odrodzenie

Liczba graczy: 2 - 4
Czas gry: 90 minut
Wiek od: 14 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Autorzy: Marco Montanaro
Premiera: 29.01.2024
Wydanie polskie: Czacha Games
Wydanie oryginalne: Ludus Magnus Studio
Black Rose Wars: Odrodzenie to rywalizacyjna gra strategiczna w klimacie fantasy oparta o mechanikę budowy talii, rozgrywająca się w niespokojnym uniwersum Nova Aetas we Włoszech dla 1-4 graczy.  Black Rose Wars to walka pomiędzy najpotężniejszymi magami na świecie o tytuł Wielkiego Mistrza, która odbywa się w tajemnych pokojach Loży. Ta próba sił ma miejsce, co 10 lat … jednak podczas ... czytaj dalej
Zaloguj się aby dodać komentarz
Użytkownik
Ocena
Opinia
Liczba wystawionych
opinii: 11
28.04.2024 21:37
4.5
ocena
Genialna gra. Według mnie stosunkowo łatwa do nauczenia. O wiele większą ilość czasu należy poświęcić na faktyczne zrozumienie tej gry. Mnogość czarów i szkół magii zapewnia godziny poznawania i kombinowania nad najlepszymi połączeniami. Klimat pojedynku magów po prostu wylewa się z planszy i każdego innego komponentu. Jedyny minus to instrukcja - dużo nieścisłości. Czasem wygląda to tak jakby tekst został przetłumaczony w sposób bezpośredni co wprowadza niepotrzebne zamieszanie i wcale nie ułatwia zrozumienia zasad.
Liczba wystawionych
opinii: 4
09.04.2024 13:10
5.0
ocena
Od pierwszej rozgrywki nie mogę się nacieszyć tym tytułem, cały czas odczuwając niedosyt. Mnogość czarów, możliwych ruchów, reakcji czy działań samej czarnej róży... i nawet narzekania znajomego, że gra nie jest zbalansowana, że ciężka w zrozumieniu, czy zaplanowaniu - nie psują mi przyjemności udziału w deathmatchu.
Liczba wystawionych
opinii: 63
05.04.2024 09:21
4.0
ocena
gra nie rzuciła mnie na kolana. w mojej ocenie mało planowania, dużo losowości. graliśmy w 5 osób (z dodatkiem) i po tej rozgrywce w mojej ocenie 4 osoby to minimum, na 2 to sobie nie wyobrażam, a 3 osoby to może to jakoś działać. Jest dużo czarów, które mają swoje zasady, zadań do wykonania które dają boster. Wszystko ładnie się spina, zazębia, ale planowanie rodem z Mombasy to tu nie widzę. Losowy dociąg kart na koniec tury, niby jest deckbulding, ale ciągnie się losowe karty, a nie kupuje wybrane (wybiera się 2 z 4, ale to słaby wybór można ciągnąć ze wszystkich szkół) . Można wybrać szkołę, która ma inne cechy, ale jest duże prawdopodobieństwo, że nie trafi się na tą kartę. Dużą zaletą jest to, że przy 5 graczach nie czeka się długo na kolejkę i gra się nie dłuży, gra się super sprawnie. Zasady nie są skomplikowane. Regrywalność olbrzymia, modularna plansza, dużo kart i jeszcze więcej czarów. Praktycznie wszystko w tej grze jest losowe. Losowe karty na ręku, losowe wydarzenia, losowe zadania etc. jedynie poruszanie po planszy nie jest losowe - decyduje gracz. Czy bym kupił, za 200-300zł bez plastiku tak, za koszt nowej nerki nie, chyba że trafiłbym w lotto szóstkę. Czy zagram, tak chętnie. Czy w cena ma wpływ na ocenę grywalności gry przez graczy - tak. Jakość wykonania - rewelacja, ale jak się dobrze przyjrzeć kartom, to wymagają zakoszulkowania bo wyglądają na delikatne. Czy jest klimat, ja go nie czułem, nie wiem czemu... Moi współgracze - bardziej doświadczeni mega zadowoleni, ich opinie po grze - rewelacja. Jak dla mnie Mombasa, czy Hegemony dużo ciekawsze, a jak chce mieć figurki to wolę x-winga, czy ankh - tu jest dużo więcej taktyki. Dla mnie ta gra to taka nawalanka, kto wyciągnie mocniejszy czar. Jak się gracze uprą na tłuczenie jednego gracza, to on sobie nie pogra. w trakcie naszej gry jeden gracz umarł 2 razy (przegrał), a reszta graczy zmarła po 1 razie. Czarna róża wygrała, wydarzenia pchały ją do przodu jak rakietę. Figurki - ekstraklasa, jakość wypas. Szkoda, że nie ma wersji bez plastiku, ale z drugiej strony zebrać ekipę 4os. to nie jest prosta sprawa i jeszcze dużo miejsca trzeba. Bardzo dużo. Mata, którą mieliśmy do gry to chyba 1mx1m a planszetki gracza się nie mieściły.
Liczba wystawionych
opinii: 12
17.02.2024 15:37
5.0
ocena
Świetnie wykonana, ciekawa i nie powtarzalna wiec szybko się nie znudzi. Walczymy przeciw sobie oraz tytułowej Czarnej Róży. Początkowo może sprawiać problemy i nerwowe wertowanie kart instrukcji. i zerknie do kart pomocy. Z czasem jakoś tak po 3 rozgrywce wszystko staje się jasne i skupiamy się tylko na eksperymentowaniu z kolejnymi szkołami i kombinacjami czarów. Owszem ma kilka mniejszych mankamentów jak np. zarzadzanie kartami na plaszetce - standisy lepiej by się sprawdziły szczególnie dla początkujących, czcionka na kartach powinna być ciut większa i czytelniejsza a instrukcja mieć indeks nazw i słów kluczowych - poza tym jest świetna. Dobrze wykonane figurki, planszetki i plansze terenu, karty dobrej jakości, dość dobry fabryczny insert a rozgrywka gdy już wszystko poznamy wręcz miodna. Straszy jedynie ceną.
Liczba wystawionych
opinii: 7
07.02.2024 22:06
5.0
ocena
Genialna. Jakość figurek jakość nadruku to jak jest zapakowana... sztos. Żałuję tylko że nie załapałem się na pakiet all in. Jeśli chodzi o rozgrywkę to bardzovpodobna do duela. Przy czym rozgrywka na 4 graczy nabiera rumiencow. Po opanowaniu instrukcji i wszystkich szkół, zabawa jest przednia. Polecam
Liczba wystawionych
opinii: 1
07.02.2024 18:41
5.0
ocena
Moje top 1 i tyle. Nic dodać nic ująć. Ma drobne mankamenty ale w all inie jest tyle gry w grze, że można się tym bawić i bawić na różne sposoby. Polecam :)!
Liczba wystawionych
opinii: 160
07.02.2024 13:24
4.5
ocena
Magia, arena, magowie i wielka bitwa. Dużo się dzieje na planszy, nie dla każdego jest to gra, instrukcja jest średnia i wielu rzeczy nie wyjaśnia. Zasada, że pierwszy gracz ustala zasady gry mnie nie satysfakcjonuje. Po za tym wykonanie jest ok, gra mogłaby być spokojnie w mniejszym pudełku i brakuje figurki głównego złola, trzeba sobie go wyobrazić, że jest na planszy. Na duży plus wzmocnienie ewokacji, mają teraz wielki wpływ na grę, dużo mniej zaklęć które biją, dużo odporności na zaklęcia i zmniejszony wpływ zaklęć atakujących. To dość różniący się od pierwszej wersji tytuł. warto spróbować.
Liczba wystawionych
opinii: 4
15.01.2024 21:28
brak
Ale inn
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności