Zona: Sekret Czarnobyla

Liczba graczy: 1 - 4
Czas gry: 120 - 180 minut
Wiek od: 18 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Dodruk: 05.07.2022
Wydanie polskie: Rebel
Wydanie oryginalne: Rebel Sp. z o.o.
Przeżyj w najniebezpieczniejszej strefie świata! Wejdź w skórę szperacza zmagającego się z wypaczoną rzeczywistością Zony. Samodzielnie eksploruj czarnobylską strefę wykluczenia w poszukiwaniu drogocennych artefaktów - zagadkowych przedmiotów o niezwykłych właściwościach. Polegaj na swoich umiejętnościach i wyposażeniu, aby sprostać wyzwaniom, które pojawią się na Twojej drodze… Zona: Se... czytaj dalej

Oceny użytkowników

Jak nie lubię ameri - przyjemne to. Postapokaliptyczny wyścig do sarkofagu, paradoksalnie wyścig. Bo nie ma za dużo czasu na ekspienie się w miarę bezpiecznej zielonej strefie. Raz l, że konkurencja, dwa, że rosnąca radiacja. Zatem, nie ma czasu.. lecimy z tym co mamy, albo z tym co po drodze Fortuna zaoferuje. Bo potrzebujemy jej uśmiechu.. przy tych wszystkich kościanych testach.. ale nie narzekajmy na losowość. W końcu to nie ma być policzalne euro, tylko przygodowka, w której trzeba mieć szczęście. Jak to w każdym postapokaliptycznym, zmutowanym, skończonym świecie. Nie mam za dużo porównania z innym tego rodzaju grami, ale mnie się ta Zona szalenie podobała.. super się bawiłem i zagram zawsze, gdy ktoś zaproponuje..
Ciekawa, klimatyczna gra. Wybieramy jedną z postaci, zbieramy sprzęt i wyruszamy zbadać tajemnice Czarnobyla. Po drodze będziemy zmagać się z anomaliami, walczyć z bestiami i natrafiać na różne wydarzenia podczas, których czeka nas wiele niełatwych decyzji. Gra jest ładnie wydana, czuć klimat Czarnobyla i eksplorowanie Zony daje sporo przyjemności. Niestety gra ma również kilka minusów. Pierwszym jest regrywalność. Mimo, że natrafiamy na różne karty spotkań i w różnych miejscach natrafiamy na różne potwory czy anomalie to mechanicznie robimy cały czas to samo, co po jakimś czasie potrafi znużyć. Gra też ma sporą dawkę losowości, z którą trzeba się pogodzić. Największym minusem jest jednak finał, czyli dotarcie do reaktora, ponieważ gdy tam wejdziemy, to już nie możemy z niego wyjść. W efekcie nasza tura polega jedynie na rzuceniu kością i liczeniu na dobry wynik, po czym patrzymy jak inni gracze nadal eksplorują Zonę, nasz tura - rzut kością i znowu patrzymy na innych. Kiepskie rozwiązanie.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności