I w wyznaczonym czasie wyjdziemy z lasów, by mordować i palić. Nasi bracia wyjdą ze swych miejsc ukrycia i wyburzą miasta Imperium. Chaos okryje ziemię, a my, uniżeni słudzy, zostaniemy wyniesieni w Jego oczach. Niech będzie pochwalony Tzeentch, Ten, Który Zmienia Drogi! Njawrr’thakh ‘Lzimbarr Tzeentch!
Śmierć na Rzece Reik jest drugim tomem unowocześnionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najwyżej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek powstały. Akcja Śmierci na Rzece Reik rozpoczyna się w momencie, w którym zakończył się Wróg w Cieniach, i zabiera bohaterów na niesamowitą przygodę w górę i w dół niezwykłego Reiku, największej rzeki w Starym Świecie i głównego szlaku handlowego Imperium.
Niezbędnik Śmierci na Rzece Reik zawiera:
-
Zioła i ich zastosowanie – bogaty opis ziół występujących na terenach Imperium wraz z przepisami na kataplazmy, mikstury i napary przygotowywane z ich wykorzystaniem.
-
Rzeki Imperium – opis najważniejszych rzek przepływających przez Reikland oraz przykładowe spotkania na rzece do wykorzystania podczas przygody.
-
Dodatkowe zasady obsługi łodzi – nowe zasady wykorzystujące warunki pogodowe, szczegółowe obrażenia łodzi i rzeczne niebezpieczeństwa.
-
Bohaterowie Niezależni – przykładowe postacie, które można spotkać w czasie rejsów po rzekach Reiklandu.
-
Stworzenia rzeczne – bestiariusz Stworzeń, które mogą zagrozić rejsowi bohaterów graczy.
-
Imperator Luitpold – opis luksusowego liniowca rzecznego oraz tajemnic kryjących się w jego obszernych ładowniach i kajutach.
-
Nowa Profesja – Wojownik Tzeentcha oraz nowe zaklęcia z Tradycji Tzeentcha.
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu, co sprawia, że Śmierć na Rzece Reik jest obowiązkową pozycją dla wszystkich fanów RPG.