Cena od:
-
Niedostępna

Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia - Dziki Gon

Liczba graczy: 1 - 5
Czas gry: 45 - 90 minut
Wiek od: 14 lat
Wydanie oryginalne: Go On Board
Pokieruj Dzikim Gonem, by pokonać współpracujących przeciwników i dopaść Ciri! Na rozświetlonym błyskawicą niebie zamajaczyły upiorne sylwetki konnych. To Dziki Gon, elfy z innego wymiaru pod dowództwem potężnego Eredina. Przybywają na Kontynent, by wytropić i porwać Ciri, ostatnią nosicielkę genu Starszej Krwi. Tylko w ten sposób mogą uchronić swój lud przed zagładą świata przepowiadan... czytaj dalej
Pokieruj Dzikim Gonem, by pokonać współpracujących przeciwników i dopaść Ciri!

Na rozświetlonym błyskawicą niebie zamajaczyły upiorne sylwetki konnych. To Dziki Gon, elfy z innego wymiaru pod dowództwem potężnego Eredina. Przybywają na Kontynent, by wytropić i porwać Ciri, ostatnią nosicielkę genu Starszej Krwi. Tylko w ten sposób mogą uchronić swój lud przed zagładą świata przepowiadaną przez Itlinę.

Lwiątko z Cintry nie odda się dobrowolnie w ręce upiornych jeźdźców. Ciri wraz z towarzyszami zrobią wszystko, by udaremnić działania Dzikiego Gonu. Z kolei Eredin oraz pozostali dowódcy nie cofną się przed niczym, aby dopaść dziewczynę.

Dziki Gon to duży dodatek do gry Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia. To nie tylko nowa Opowieść, ale także zupełnie nowy rodzaj rozgrywki, skupiony na przewidywaniu i krzyżowaniu planów, oddający wrażenie pościgu i niepokoju. Semi-kooperacyjny tryb gry pozwala graczom stanąć po dwóch stronach konfliktu – jedno z Was wcieli się w samego Eredina, dowodzącego grupą upiornych Generałów Dzikiego Gonu, podczas gdy pozostali poprowadzą Ciri i jej kompanów. Dostępny jest także wariant solo, w którym samotnie spróbujesz stawić czoła Dzikiemu Gonowi!

Dodatek wprowadza do gry nową grywalną postać, do użycia tylko w tym wariancie  – Eredina, reprezentującego Dziki Gon. Oprócz dwuwarstwowej planszetki z aż pięcioma zdolnościami specjalnymi, znaczników i kart startowych, oddajemy w Wasze ręce figurkę Dzikiego Gonu oraz figurkę do oznaczania Punktów Zwycięstwa. Dziki Gon nie jest po prostu kolejną postacią. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o tym dodatku i kierowanie nim daje zupełnie nowe odczucia i decyzje w rozgrywce. Zarówno komponenty i mechanika podkreślają skalę zagrożenia, jakim są te upiory Aen Elle.

W dodatku znajdziecie także playmatę Dzikiego Gonu wraz z 4 figurkami Generałów –  Eredina, Nithrala, Caranthira i Imleritha! Każdy z Generałów jest przyporządkowany do jednego z czterech kolorów kart. Dziki Gon, po zagraniu w odpowiednich kolorach, przesuwa Generałów do przodu na torze. Dzięki temu zdobywa punkty doświadczenia i zwycięstwa, ale przede wszystkim otrzymuje dostęp do specjalnych kart Zdolności Generałów, którymi może utrudnić grę przeciwnikom. Pozostali gracze będą współpracować, ramię w ramię stawiając czoła potężnemu przeciwnikowi! Wspólnie zdobywając Punkty Zwycięstwa, będą robić wszystko, by nie dopuścić do uprowadzenia Ciri. 

Oprócz wspólnego zdobywania Punktów Zwycięstwa, gracze kooperują także w walce przeciwko Generałom - poprzez zagrywanie kart w odpowiednim kolorze mogą osłabiać Generałów, cofając ich na torze. Otrzymują za to karty Słabości Generałów, których mogą użyć, by zwiększyć swoje szanse w rywalizacji. Liczba kart potrzebnych do cofnięcia Generała jest zależna od liczby graczy, dzięki czemu dodatek bardzo dobrze się skaluje.

Dodatek Dziki Gon umożliwia również rozgrywkę solo – wcielisz się w Ciri lub jednego z jej kompanów, by w pojedynkę stawić czoła Dzikiemu Gonowi zarządzanemu przez Automę. Na potrzeby rozgrywki jednoosobowej przygotowaliśmy specjalną planszetkę Gonu, a także 4 karty bonusów, zastępujące karty Słabości Generałów. Gra w trybie solo wymaga też użycia nowych 4 kart Efektów Generałów.

Automa została zaprojektowana z myślą o rywalizacji z jednym graczem. Balans nie pozwala na grę w większym gronie przeciwko sterowanemu przez Automę Dzikiemu Gonowi. Zdecydujesz się stanąć po stronie upiorów Dzikiego Gonu i ruszysz w pościg za Ciri czy raczej dołączysz do jej drużyny, by pomóc Lwiątku z Cintry uniknąć spotkania z przeznaczeniem?
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności