Pokieruj Dzikim Gonem, by pokonać współpracujących przeciwników i dopaść Ciri!
Na rozświetlonym błyskawicą niebie zamajaczyły upiorne sylwetki konnych. To Dziki Gon, elfy z innego wymiaru pod dowództwem potężnego Eredina. Przybywają na Kontynent, by wytropić i porwać Ciri, ostatnią nosicielkę genu Starszej Krwi. Tylko w ten sposób mogą uchronić swój lud przed zagładą świata przepowiadaną przez Itlinę.
Lwiątko z Cintry nie odda się dobrowolnie w ręce upiornych jeźdźców. Ciri wraz z towarzyszami zrobią wszystko, by udaremnić działania Dzikiego Gonu. Z kolei Eredin oraz pozostali dowódcy nie cofną się przed niczym, aby dopaść dziewczynę.
Dziki Gon to duży dodatek do gry Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia. To nie tylko nowa Opowieść, ale także zupełnie nowy rodzaj rozgrywki, skupiony na przewidywaniu i krzyżowaniu planów, oddający wrażenie pościgu i niepokoju. Semi-kooperacyjny tryb gry pozwala graczom stanąć po dwóch stronach konfliktu – jedno z Was wcieli się w samego Eredina, dowodzącego grupą upiornych Generałów Dzikiego Gonu, podczas gdy pozostali poprowadzą Ciri i jej kompanów. Dostępny jest także wariant solo, w którym samotnie spróbujesz stawić czoła Dzikiemu Gonowi!
Dodatek wprowadza do gry nową grywalną postać, do użycia tylko w tym wariancie – Eredina, reprezentującego Dziki Gon. Oprócz dwuwarstwowej planszetki z aż pięcioma zdolnościami specjalnymi, znaczników i kart startowych, oddajemy w Wasze ręce figurkę Dzikiego Gonu oraz figurkę do oznaczania Punktów Zwycięstwa. Dziki Gon nie jest po prostu kolejną postacią. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o tym dodatku i kierowanie nim daje zupełnie nowe odczucia i decyzje w rozgrywce. Zarówno komponenty i mechanika podkreślają skalę zagrożenia, jakim są te upiory Aen Elle.
W dodatku znajdziecie także playmatę Dzikiego Gonu wraz z 4 figurkami Generałów – Eredina, Nithrala, Caranthira i Imleritha! Każdy z Generałów jest przyporządkowany do jednego z czterech kolorów kart. Dziki Gon, po zagraniu w odpowiednich kolorach, przesuwa Generałów do przodu na torze. Dzięki temu zdobywa punkty doświadczenia i zwycięstwa, ale przede wszystkim otrzymuje dostęp do specjalnych kart Zdolności Generałów, którymi może utrudnić grę przeciwnikom. Pozostali gracze będą współpracować, ramię w ramię stawiając czoła potężnemu przeciwnikowi! Wspólnie zdobywając Punkty Zwycięstwa, będą robić wszystko, by nie dopuścić do uprowadzenia Ciri.
Oprócz wspólnego zdobywania Punktów Zwycięstwa, gracze kooperują także w walce przeciwko Generałom - poprzez zagrywanie kart w odpowiednim kolorze mogą osłabiać Generałów, cofając ich na torze. Otrzymują za to karty Słabości Generałów, których mogą użyć, by zwiększyć swoje szanse w rywalizacji. Liczba kart potrzebnych do cofnięcia Generała jest zależna od liczby graczy, dzięki czemu dodatek bardzo dobrze się skaluje.
Dodatek Dziki Gon umożliwia również rozgrywkę solo – wcielisz się w Ciri lub jednego z jej kompanów, by w pojedynkę stawić czoła Dzikiemu Gonowi zarządzanemu przez Automę. Na potrzeby rozgrywki jednoosobowej przygotowaliśmy specjalną planszetkę Gonu, a także 4 karty bonusów, zastępujące karty Słabości Generałów. Gra w trybie solo wymaga też użycia nowych 4 kart Efektów Generałów.
Automa została zaprojektowana z myślą o rywalizacji z jednym graczem. Balans nie pozwala na grę w większym gronie przeciwko sterowanemu przez Automę Dzikiemu Gonowi. Zdecydujesz się stanąć po stronie upiorów Dzikiego Gonu i ruszysz w pościg za Ciri czy raczej dołączysz do jej drużyny, by pomóc Lwiątku z Cintry uniknąć spotkania z przeznaczeniem?