Kalendarz adwentowy
Kalendarz adwentowy
78,90 zł
Dostępna

Biały Zamek: Matcha

Liczba graczy: 1 - 4
Czas gry: 80 minut
Wiek od: 12 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Autorzy: Isra C. Shei S.
Premiera: 14.11.2024
Dodatek do gry:
Wydanie polskie: Portal Games
Wydanie oryginalne: Devir
Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku! G... czytaj dalej
Zaloguj się aby dodać komentarz
Użytkownik
Ocena
Opinia
Liczba wystawionych
opinii: 168
30.11.2024 03:51
5.0
ocena
Dodatek, tak dobrze spasowany z grą podstawową, że wydaje się być wyciętym z jej całości. Zaliczyłbym go do must have fanów Białego Zamku. Idealne spasowanie mechaniczne, fizyczne komponentów i estetyczne z podstawką. Dodatek wnosi dodatkową głębię w rozgrywce, 4 tury więcej, lokacje, nowy kolor kości i przyporządkowany do nich zielony most, nowy zasób i rodzaj meepli. Gra z dodatkiem Matcha sprawia wrażenie kompletnego produktu, do którego nie można dodać nic więcej.
Liczba wystawionych
opinii: 153
24.11.2024 17:21
5.0
ocena
Dodatek "Matcha" do "Białego Zamku" to naprawdę fajna rzecz. Owszem wydłuża rozgrywkę i samo przygotowanie, ale jeśli to nam nie przeszkadza, a lubimy combosy, to na pewno będziemy mega zadowoleni. Myślę, że w pewnym sensie dodatek ten też zmniejsza poziom frustracji, jaki można było mieć czasem w "Białym Zamku", gdy kości nie pozwalały nam na jakieś bardzo dla nas pozytywne zagrania. Te 12 ruchów, które ma każdy z graczy jest w sam raz. Kołderka nadal potrafi być krótka, ale czasem możemy ją bardziej przeciągnąć na swoją stronę ;) Naturalnie instrukcja do dodatku też nie jest w mojej topce przyjemnie napisanych instrukcji do gier, ale sama ikonografia na nowej plaszy i planszetkach graczy jest czytelna i jak się ma dobrze ograną podstawkę, to idzie migiem przyswojenie tych kilka dodatkowych ikonek, czy zasad ruchu naszych gejsz. Jakość wykonania komponentów jest tak samo dobra jak w bazowej grze, aczkolwiek u mnie czerwone gejsze miały trochę inny odcień od meepli z podstawy. Nie mniej w tego typu grze nie ma to znaczenia. Czy zamierzam grać z dodatkiem już zawsze ? No zapewne nie. Wszystko zależy ile w danym momencie będę miała czasu i czy przyjdzie mi grać z osobami, które mają wyjątkowy paraliż decyzyjny. Wtedy lepiej ograniczyć się do samego "Białego Zamku".
Liczba wystawionych
opinii: 118
13.11.2024 18:57
4.5
ocena
To ciekawe, że dodatek mający zwiększyć poziom skomplikowania i punktację, potrafi ją zmniejszyć poprzez rozproszenie uwagi dotychczasowych combomasterów. Wzrost regrywalności może odrobinę mniejszy od analogicznego dużego rozszerzenia w Czerwonej Katedrze, lecz nadal wart odświeżenia porządnie ogranej podstawki.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności