Liczba wystawionych
opinii: 154
18.11.2024 22:25
Dobry dodatek. Warto go dokupić za te kilkanaście złotych
Liczba wystawionych
opinii: 99
05.10.2024 19:11
Jestem autorem, więc nie wystawiam oceny, ale coś napiszę, żeby tak goło nie było.
Dodatek ten zawiera 6 nowych kart w kilku kopiach (łącznie 14 kart). Stworzone na potrzeby "promek", które ewoluowały w mini dodatek.
1. Miecz - Działa jak każda broń bezpośrednia (czyli trafiamy bez rzutu, wraca nam na rękę), ale jest to ciekawa broń z tego względu, że możemy zadać większe obrażenia (15 zamiast 10) z tymże wówczas kosztem własnego życia. Tworzy to ciekawe możliwości strategiczne, bo choćby możemy chcieć kimś zginąć, żeby odblokować dostęp do naszej broni frakcyjnej. Bardzo niebezpieczna broń w rękach barbarzyńców.
2. Kusza - broń, która charakteryzuje się ogromną celnością i solidnymi obrażeniami, które zabieramy na dystans nawet 3 pól od nas.
3. Solny granat - jest to broń, która cechuje się wprawdzie niewielkimi obrażenia, ale co ważniejsze, trafione nim ślimaki wychodzą z muszli! A więc nawet jeśli ktoś kampi gdzieś na górze w muszli i wydaje mu się, że jest względnie bezpieczny, to źle mu się wydajexd
4. Atomówka - broń robiąca duże spustoszenie na planszy. Nie tylko niszczy czy uszkadza tereny, trwale przebudowując krajobraz, to do tego zostawia za sobą krótkotrwałą pożogę.
5. Ważkodron - Nie jest to nowy rodzaj kart, ale trochę pod to podchodzi. Jest to bowiem taka wzmocniona "celność". Nie tylko więc daje nam przerzut, ale też wzmacnia nasz dystansowy atak. A poza tym fajnie wygląda.
6. Teleporter - Mój ulubieniec, bo bardzo lubię niestandardowe zagrania, a ten ekwipunek właśnie na to pozwala. Właściwie zamienia ze sobą miejscami dwa ślimaki, nasz i wrogi, ale jakie to piękne rodzi możliwości! Przeciwnik znajduje się na górze, a Ty na plaży i grozi Ci wpadnięcie do skażonej wody? Żaden problem! Jeden strzał z Teleportera i Twój problem staje się od teraz zmartwieniem innego gracza!