Liczba wystawionych
opinii: 717
18.12.2024 09:53
Rozszerzenie to 14 nowych kart arsenału. Atomówka jest naprawdę mocną kartą i dobrze zagrana potrafi zniszczyć kilka ślimaków jednocześnie. Więcej kart w takiej grze działa zawsze na plus. Dobrze jest mieć to rozszerzenie, ale bez niego też da się grać. Niby mało wprowadza, ale myślę, że gdy dużo gracie, to te 14 kart robi różnicę.
Ocena po 3 partiach w 2 i 4 osoby. Średni czas gry = 58 min.
Liczba wystawionych
opinii: 127
25.11.2024 21:05
Te 14 kart powinno być po prostu w środku gry, albo dodane jako karty promo. Teraz jak są to już ostatnie sztuki, cena skoczyła z 15zl do 27zl. Oczywiście że nie warto! Gry podstawowej to nie zmienia, ale odczuci kupującego już tak.
Liczba wystawionych
opinii: 215
24.11.2024 18:42
Ciężko komentować wyjęcie kilkunastu kart z gry i ich sprzedaż w formie dodatku za 15 zł. Wydawca Kronik Zamku Avel ma godnego następcę co do sprzedaży w dodatku podstawowych części gry. Generalnie nie polecam wspierania zakupem takich praktyk, a sam dodatek nic nie zmieni w Waszej grze.
Liczba wystawionych
opinii: 163
18.11.2024 22:25
Dobry dodatek. Warto go dokupić za te kilkanaście złotych
Liczba wystawionych
opinii: 100
05.10.2024 19:11
Jestem autorem, więc nie wystawiam oceny, ale coś napiszę, żeby tak goło nie było.
Dodatek ten zawiera 6 nowych kart w kilku kopiach (łącznie 14 kart). Stworzone na potrzeby "promek", które ewoluowały w mini dodatek.
1. Miecz - Działa jak każda broń bezpośrednia (czyli trafiamy bez rzutu, wraca nam na rękę), ale jest to ciekawa broń z tego względu, że możemy zadać większe obrażenia (15 zamiast 10) z tymże wówczas kosztem własnego życia. Tworzy to ciekawe możliwości strategiczne, bo choćby możemy chcieć kimś zginąć, żeby odblokować dostęp do naszej broni frakcyjnej. Bardzo niebezpieczna broń w rękach barbarzyńców.
2. Kusza - broń, która charakteryzuje się ogromną celnością i solidnymi obrażeniami, które zabieramy na dystans nawet 3 pól od nas.
3. Solny granat - jest to broń, która cechuje się wprawdzie niewielkimi obrażenia, ale co ważniejsze, trafione nim ślimaki wychodzą z muszli! A więc nawet jeśli ktoś kampi gdzieś na górze w muszli i wydaje mu się, że jest względnie bezpieczny, to źle mu się wydajexd
4. Atomówka - broń robiąca duże spustoszenie na planszy. Nie tylko niszczy czy uszkadza tereny, trwale przebudowując krajobraz, to do tego zostawia za sobą krótkotrwałą pożogę.
5. Ważkodron - Nie jest to nowy rodzaj kart, ale trochę pod to podchodzi. Jest to bowiem taka wzmocniona "celność". Nie tylko więc daje nam przerzut, ale też wzmacnia nasz dystansowy atak. A poza tym fajnie wygląda.
6. Teleporter - Mój ulubieniec, bo bardzo lubię niestandardowe zagrania, a ten ekwipunek właśnie na to pozwala. Właściwie zamienia ze sobą miejscami dwa ślimaki, nasz i wrogi, ale jakie to piękne rodzi możliwości! Przeciwnik znajduje się na górze, a Ty na plaży i grozi Ci wpadnięcie do skażonej wody? Żaden problem! Jeden strzał z Teleportera i Twój problem staje się od teraz zmartwieniem innego gracza!