25,00 zł
Dostępna

Ślimaki: Zrzut zaopatrzenia

Liczba graczy: 2 - 4
Czas gry: 45 - 60 minut
Wiek od: 10 lat
Premiera: 13.11.2024
Dodatek do gry:
Wydanie polskie: Galakta
Wydanie oryginalne: Galakta
Zrzut zaopatrzenia to pierwsze rozszerzenie do Ślimaków - niesamowicie zabawnej gry o strategicznych walkach między bojowo nastawionymi mięczakami. Zawiera 14 zupełnie nowych kart akcji arsenału, którymi zaskoczysz wrogów. Dodaj je do talii, a potem bezlitośnie zbombarduj pole bitwy Atomówką, posiekaj rywali na kawałki Mieczem lub użyj Teleportera, aby wysłać ich w miejsce, z którego dłu... czytaj dalej
Zaloguj się aby dodać komentarz
Użytkownik
Ocena
Opinia
Liczba wystawionych
opinii: 154
18.11.2024 22:25
4.0
ocena
Dobry dodatek. Warto go dokupić za te kilkanaście złotych
Liczba wystawionych
opinii: 1
14.10.2024 17:40
brak
Kto
Liczba wystawionych
opinii: 99
05.10.2024 19:11
brak
Jestem autorem, więc nie wystawiam oceny, ale coś napiszę, żeby tak goło nie było. Dodatek ten zawiera 6 nowych kart w kilku kopiach (łącznie 14 kart). Stworzone na potrzeby "promek", które ewoluowały w mini dodatek. 1. Miecz - Działa jak każda broń bezpośrednia (czyli trafiamy bez rzutu, wraca nam na rękę), ale jest to ciekawa broń z tego względu, że możemy zadać większe obrażenia (15 zamiast 10) z tymże wówczas kosztem własnego życia. Tworzy to ciekawe możliwości strategiczne, bo choćby możemy chcieć kimś zginąć, żeby odblokować dostęp do naszej broni frakcyjnej. Bardzo niebezpieczna broń w rękach barbarzyńców. 2. Kusza - broń, która charakteryzuje się ogromną celnością i solidnymi obrażeniami, które zabieramy na dystans nawet 3 pól od nas. 3. Solny granat - jest to broń, która cechuje się wprawdzie niewielkimi obrażenia, ale co ważniejsze, trafione nim ślimaki wychodzą z muszli! A więc nawet jeśli ktoś kampi gdzieś na górze w muszli i wydaje mu się, że jest względnie bezpieczny, to źle mu się wydajexd 4. Atomówka - broń robiąca duże spustoszenie na planszy. Nie tylko niszczy czy uszkadza tereny, trwale przebudowując krajobraz, to do tego zostawia za sobą krótkotrwałą pożogę. 5. Ważkodron - Nie jest to nowy rodzaj kart, ale trochę pod to podchodzi. Jest to bowiem taka wzmocniona "celność". Nie tylko więc daje nam przerzut, ale też wzmacnia nasz dystansowy atak. A poza tym fajnie wygląda. 6. Teleporter - Mój ulubieniec, bo bardzo lubię niestandardowe zagrania, a ten ekwipunek właśnie na to pozwala. Właściwie zamienia ze sobą miejscami dwa ślimaki, nasz i wrogi, ale jakie to piękne rodzi możliwości! Przeciwnik znajduje się na górze, a Ty na plaży i grozi Ci wpadnięcie do skażonej wody? Żaden problem! Jeden strzał z Teleportera i Twój problem staje się od teraz zmartwieniem innego gracza!
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności