Cena od:
-
Niedostępna

Projekt Manhattan: Reakcja Łańcuchowa

Liczba graczy: 1 - 5
Czas gry: 30 - 45 minut
Wiek od: 12 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Autorzy: James Mathe
Wydanie polskie: Czacha Games
Wydanie oryginalne: Czacha Games
Co w reaktorze piszczy... czytaj dalej
Zaloguj się aby dodać komentarz
Użytkownik
Ocena
Opinia
Liczba wystawionych
opinii: 332
15.06.2022 08:37
3.5
ocena
Grając w Projekt Manhatran: Reakcja Łańcuchowa, będziemy robić z kart bomby atomowe. Żeby wygrać wystarczy zrobić dwie, góra trzy takie, byle dobre. Mając bombę atomową, też czułbym się zwycięzcą. Każda karta może być przez nas zagrana jako budynek produkcyjny lub personel do obsadzenia miejsca pracy. Budynki produkują koncentrat, z którego pozyskany uran, a z niego upragnione bombki. Fabryka jest super, bo produkuje karty, ale obsadzenie jej wykwalifikowanym personelem potrafi w sumie kosztować tyle kart, ile się dobierze na rękę. Uniwersytet produkuje szalonych naukowców którzy stają się wirtualnymi workerami, obsługującymi skomplikowane maszynerie siłą genialnego umysłu. Wpaść nam do ręki może karta agenta, który pozwala na zaskakująco subtelną negatywną interakcję. Sercem gry jest skuteczne zarządzanie ręką pięciu kart. Pozyskane surowce służą do konstrukcji bomby atomowej według recepty z jednego z ogólnodostępnych planów lub swojego sekretnego, co warte jest dużo lub bardzo dużo punktów zwycięstwa. Taka bomba imponuje, już zanim wybuchnie. Żeby nie było. Bombę można uzbroić, co da jej ekstra punkty. Wysyła to w świat czytelny komunikat że mam bombę i nie zawaham się jej użyć. Gramy do dziesięciu punktów, lub bawimy się dłużej, podnosząc poprzeczkę. Poza planami bomb ogólnie dostępne są lokację specjalne, które chociaż nie tak wydajne jak karty z ręki, pozwalają spożytkować zasoby ludzkie, które inaczej by przepadły. Gra jest prosta. Gra jest szybka. Gra jest bardzo płynna. Każdy główkuje, jak tu najwięcej wycisnąć z tych pięciu kart i robi to pod presją postępów rywali. Kombinowania jest tu akurat tyle żeby cały czas być zaangażowanym. Warto zaplanować sobie, co chce się uzyskać z kolejnej "pięciokartki", żeby nie tracić impetu. Świetny filler dający dużo skondensowanej satysfakcji.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności