Kalendarz adwentowy
Kalendarz adwentowy
39,90 zł
Dostępna

Je się w lesie

Liczba graczy: 2 - 5
Czas gry: 15 - 20 minut
Wiek od: 8 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Premiera: 13.03.2024
Wydanie polskie: Rebel
Wydanie oryginalne: Edition Spielwiese
Delikatny dźwięk łamanej gałęzi nagle wybudza mieszkańców lasu ze snu. Chłodny wiatr porusza koronami drzew, słychać szelest liści. Drapieżniki znów wyruszają na łowy! Przemykają przez zieloną gęstwinę w poszukiwaniu ofiary, która pozwoli im zaspokoić głód i czekają na idealny moment, aby zapolować. Jeśli jednak instynkt je zawiedzie, same staną się ofiarami w walce o przetrwanie. Je się... czytaj dalej
Delikatny dźwięk łamanej gałęzi nagle wybudza mieszkańców lasu ze snu. Chłodny wiatr porusza koronami drzew, słychać szelest liści. Drapieżniki znów wyruszają na łowy! Przemykają przez zieloną gęstwinę w poszukiwaniu ofiary, która pozwoli im zaspokoić głód i czekają na idealny moment, aby zapolować. Jeśli jednak instynkt je zawiedzie, same staną się ofiarami w walce o przetrwanie.

Je się w lesie to prosta gra karciana, w której starasz się skutecznie zapolować, a przy tym samemu nie stać się zwierzyną. Do dyspozycji masz zestaw zwierzaków: misia, wilka, rysia, sowę oraz mysz. Zgodnie z regułami rządzącymi przyrodą, duże drapieżniki polują na mniejsze zwierzęta, te są jednak zwinne i z łatwością mogą się wymknąć. Wykorzystaj swój instynkt, aby przechytrzyć innych graczy i przewidzieć, kogo tym razem wyślą na łowy. Jako pierwszy zbierz 5 znaczników i zostań królem lasu!

  1. Rozgrywka trwa kilka rund, a każda z nich obejmuje od 1 do 3 wypraw. Wyprawa rozpoczyna się od zagrania zwierząt. Każdy z graczy wybiera 1 kartę z ręki i kładzie ją zakrytą przed sobą. Wszyscy mamy do dyspozycji ten sam zestaw zwierząt: misia, wilka, rysia, sowę oraz mysz. Kiedy wszyscy wyłożą swoje karty, rozpoczyna się wywoływanie zwierząt. Najmłodszy gracz patrzy na kartę pomocy i wywołuje zwierzę o najniższym numerze, czyli misia. Wszyscy gracze, którzy zagrali kartę wywołanego zwierzęcia, muszą natychmiast ją odkryć.

  2. Jeśli żadne zwierzę nie zostało odkryte, przechodzimy do wywoływania kolejnego. Jeśli natomiast odkryta zostanie dokładnie 1 karta, jej właściciel ma okazję zapolować. W tym celu wskazuje zwierzę o wyższym numerze niż własny, a wszyscy posiadacze wskazanego stworzenia muszą je natychmiast odkryć. Te zwierzęta zostają zjedzone, a gracze, którzy je zagrali, zostają wyeliminowani z rozgrywki do końca rundy. Jeśli po skończeniu wywoływania w grze pozostało co najmniej 2 graczy i nie został jeszcze wyczerpany limit 3 wypraw na rundę, przechodzimy do kolejnej wyprawy.  Na koniec rundy rozdzielane są znaczniki pożywienia. Zwycięża osoba, która jako pierwsza zbierze 5 takich znaczników!
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności