Liczba wystawionych
opinii: 360
19.03.2022 17:04
Dla mnie gry deck-buildingowe w domyśle są grami pojedynkowymi i nawet jeśli karcianki DC od Wydawnictwa Egmont polegają na czymś innym, wciąż skupiają się na rywalizacji. Tak więc duże moje zdziwienie, ale oczywiście pozytywne, wywołał dodatek DC Kryzys.
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 279
10.08.2021 11:33
przecietny dodatek do przecietnej gry...
Liczba wystawionych
opinii: 332
08.08.2021 12:54
Czasy barwnej beztroski już się skończyły.
Wkraczamy w erę Snyderverse. Posępnieje nam paleta kolorów. Każdy dostaje tragiczne backstory. Najlepsze karty zagrywamy wyłącznie w slo-mo.
Kryzys.
Batman dowiaduje się, że był adoptowany.
Superman jest uczulony na gluten.
Flash wszędzie się spóźnia.
Aquaman utopił w bitcoinach.
Wonder Woman jest w trakcie trzeciego rozwodu.
Nie ma lekko.
Talia główna ma teraz 100 kart i nieubłaganie odlicza czas do porażki. Kiedy ją wyczerpiemy, zanim pobijemy ostatniego superłotra, to przegraliśmy. Taki karciany Doomsday Clock. Po turze gracza na rynek trafia jedna karta. Tik-tak.
Nowe czasy wymagają nowych superłotrów.
Wykładamy stos kryzysowych superzłoczyńców w ilości odpowiedniej do liczby graczy i dodajemy kryzysy. Kombo negatywnych efektów jednych i drugich potrafi być upierdliwe. Nowi źli są gorsi od starych, a pokonanie kryzysu często wymaga kolektywnego odrzucania właściwych kart.
W dobie kryzysu nie bierze się jeńców. Nie kupujemy już łotrów z ryneczku, tylko ich niszczymy. Żeby uporać się z kryzysem, trzeba usunąć pomniejszych łotrów z rynku.
Jest trudniej i fajniej. Życie superbohatera w kryzysie jest niełatwe ale ciekawe.
Pokonało nas wyjątkowo upierdliwe kombo kryzysu i łotra. Awatar Zgnilizny atakuje dorzucając dwie karty słabości, a żeby nas dosłownie pogrążyć karta kryzysu Alkantyda atakuje spowodowała, że ten atak działał co turę, dopóki był na rynku. I bach, ręka zapchana już na starcie.
Łatwo epicko poleć w tym dodatku, ale superbohater musi stawiać czoła wyzwaniom.