Liczba wystawionych
opinii: 431
17.05.2024 14:14
Dla mnie gry deck-buildingowe w domyśle są grami pojedynkowymi i nawet jeśli karcianki DC od Wydawnictwa Egmont polegają na czymś innym, wciąż skupiają się na rywalizacji. Tak więc duże moje zdziwienie, ale oczywiście pozytywne, wywołał dodatek DC Kryzys. ~ Mateusz
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 279
10.08.2021 11:33
przecietny dodatek do przecietnej gry...
Liczba wystawionych
opinii: 332
08.08.2021 12:54
Czasy barwnej beztroski już się skończyły.
Wkraczamy w erę Snyderverse. Posępnieje nam paleta kolorów. Każdy dostaje tragiczne backstory. Najlepsze karty zagrywamy wyłącznie w slo-mo.
Kryzys.
Batman dowiaduje się, że był adoptowany.
Superman jest uczulony na gluten.
Flash wszędzie się spóźnia.
Aquaman utopił w bitcoinach.
Wonder Woman jest w trakcie trzeciego rozwodu.
Nie ma lekko.
Talia główna ma teraz 100 kart i nieubłaganie odlicza czas do porażki. Kiedy ją wyczerpiemy, zanim pobijemy ostatniego superłotra, to przegraliśmy. Taki karciany Doomsday Clock. Po turze gracza na rynek trafia jedna karta. Tik-tak.
Nowe czasy wymagają nowych superłotrów.
Wykładamy stos kryzysowych superzłoczyńców w ilości odpowiedniej do liczby graczy i dodajemy kryzysy. Kombo negatywnych efektów jednych i drugich potrafi być upierdliwe. Nowi źli są gorsi od starych, a pokonanie kryzysu często wymaga kolektywnego odrzucania właściwych kart.
W dobie kryzysu nie bierze się jeńców. Nie kupujemy już łotrów z ryneczku, tylko ich niszczymy. Żeby uporać się z kryzysem, trzeba usunąć pomniejszych łotrów z rynku.
Jest trudniej i fajniej. Życie superbohatera w kryzysie jest niełatwe ale ciekawe.
Pokonało nas wyjątkowo upierdliwe kombo kryzysu i łotra. Awatar Zgnilizny atakuje dorzucając dwie karty słabości, a żeby nas dosłownie pogrążyć karta kryzysu Alkantyda atakuje spowodowała, że ten atak działał co turę, dopóki był na rynku. I bach, ręka zapchana już na starcie.
Łatwo epicko poleć w tym dodatku, ale superbohater musi stawiać czoła wyzwaniom.