4.3
ocena
graczy
Cena od:
119,90 zł
Dostępna

Paladyni Zachodniego Królestwa

Liczba graczy: 1 - 4
Czas gry: 90 - 120 minut
Wiek od: 12 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Autorzy: Shem Phillips, S J Macdonald
Wydawca: Portal Games
Dodruk: 27.01.2022
Akcja Paladynów Zachodniego Królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodnio-frankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców. Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako prz... czytaj dalej
Akcja Paladynów Zachodniego Królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodnio-frankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców. Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju. Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą. W Paladynach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa (PZ) na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując Posterunki i Fortyfikacje, wspierając działalność misyjną Mnichów i walcząc z Najeźdźcami. W każdej Rundzie gracze z pomocą wybranego Paladyna i grupki Robotników będą wykonywać różne zadania. W trakcie gry gracze będą stopniowo zwiększać swoją Wiarę, Siłę i Wpływy, które nie tylko przyczynią się do ostatecznego wyniku, ale też dodadzą doniosłości ich akcjom. Gra kończy się po rozegraniu siódmej Rundy. Zawartość pudełka: 22 Parobków 18 Zwiadowców 18 Kupców 18 Wojowników 18 Kleryków 18 Złoczyńców 32 Warsztaty 28 Mnichów 28 Posterunków 28 Dzbanów (po 4 z każdym numerem) 12 znaczników Atrybutów (po 4 w każdym z kolorów) 48 kart Paladynów 32 karty Mieszczan 36 kart Najeźdźców 10 kart Królewskich Łask (Zielona Pieczęć) 6 kart Królewskich Dekretów (Czerwona Pieczęć) 24 karty Długów 24 karty Podejrzeń 24 karty Karczmy 24 karty Murów 17 kart Schematów (dla Gry jednoosobowej) 50 Srebrników 40 sztuk Zapasów 1 znacznik Pierwszego Gracza 1 znacznik Zasobów (dla Gry jednoosobowej) 4 plansze Graczy (Rewers każdej planszy Gracza przedstawia planszę Gracza Wirtualnego) 2 części planszy Głównej
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności