Black week - najlepsze okazje w jednym miejscu
Black week
80,95 zł
Dostępna

Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię

Liczba graczy: 1 - 4
Czas gry: 45 - 90 minut
Wiek od: 10 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Autorzy: Joanna Kijanka
Wydanie polskie: Portal Games
Wydanie oryginalne: Portal Games
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, d... czytaj dalej
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, dążyć do wprowadzenia uniwersum Osadników do czasów współczesnych! W trakcie gry Imperia rozwijają się pod względem militarnym, ekonomicznym i kulturowym, a gracze ścigają się w osiąganiu różnorodnych celów. Bycie pierwszym, który osiągnie te cele, jest kluczowe dla rozkwitu Imperium. Na koniec każdej gry kampanii, gracze awansują na torach związanych z osiągniętymi celami. Inwestują również w nowe wynalazki i dołączają do swojego Imperium nowo podbite prowincje. Gdy gracz osiągnie koniec ścieżki postępu, jego Imperium wkracza w nową erę, która daje mu dostęp do nowych imponujących wynalazków i umiejętności, ale jak zawsze, wiąże się też z pewnymi kosztami postępu - po wejściu w nową erę gracz traci wszystkie podbite dotąd prowincje. 3 kolejne Ery na 3 różnych Arkuszach Imperium Rozwój Imperiów odzwierciedlany jest na spersonalizowanych Arkuszach Imperium odpowiadających Erze, w której znajduje się aktualnie Imperium. W grze występują trzy kolejno następujące po sobie Ery: Starożytność, Średniowiecze i Rewolucja Przemysłowa. Gdy gracz osiągnie koniec Rewolucji Przemysłowej, uznaje się, że jego imperium wkracza we Współczesność, co stanowi koniec kampanii. Każdy arkusz Imperium jest w pełni spersonalizowany, co oznacza, że gracze będą po nim pisać i aktualizować go w miarę czynionych Postępów. Arkusz Imperium posiada miejsce do wpisania nazwy Imperium, pozwala także na śledzenie kosztu utrzymania Prowincji, postępu na poszczególnych torach, końcowego wyniku punktowego, stanu posiadanych punktów Wiedzy oraz aktualnego stanu osiągnięcia Celów. Rozwój na torach Postępów odblokowuje dla Imperium specjalne bonusy. Dotarcie do ostatniego pola na którymkolwiek z torów Postępu pozwala graczowi na wejście w nową Erę w następnej rozgrywce z zupełnie nowym Arkuszem Imperium. Każda Era oferuje odmienne bonusy na torach Postępu, a także nowe Wynalazki i odmienne koszty utrzymania Prowincji. Ogromna regrywalność dzięki 163 nowym kartom Osadnicy: Poprzez Historię zawiera dużą talię nowych kart, dzięki którym każda gra będzie inna: - 55 karty Prowincji reprezentują nowe podbite krainy, które dostarczają Dobra, - 66 karty Wynalazków reprezentują postęp na różnych polach rozwoju Imperium i zapewniają specjalne Cechy, - 42 karty Celów reprezentują kluczowe kierunki rozwoju, którymi będą podążały Imperia podczas danej gry. Gracze, którzy osiągną Cele jako pierwsi, uzyskają znaczny wzrost postępów w odpowiedniej kategorii, a także niewielki bonus w grze. Co to Kampania z Otwartym Światem? Osadnicy: Poprzez Historię wprowadza tryb Kampanii z Otwartym Światem. To, co różni ją od typowej gry Legacy, to fakt, że do gry w Kampanii z Otwartym Światem gracz nie potrzebuje stałej ekipy, ponieważ poszczególne Imperia nie muszą być na tym samym poziomie rozwoju. Podobnie jak w historii - nowe imperia pojawiały się, kiedy inne były już świetnie rozwinięte. Bez względu na różnice w stadium rozwoju Imperium gra pozostaje dobrze zbalansowana, ponieważ lepiej rozwinięte Imperia są po prostu trudniejsze w utrzymaniu. Zawartość: 55 Kart Prowicji 66 Kart Wynalazków 42 Kart Celów  4 Znaczniki Celów Ekonomicznych i Administracyjnych 4 Znaczniki Celów Militarnych i Dyplomatycznych 4 Znaczniki Celów Naukowych i Kulturalnych 8 Żetonów Gołębicy 8 Żetonów Łapówki 8 Żetonów Pracusia Żetonów Muru 16 Arkuszy Starożytności 16 Arkuszy Średniowiecza 16 Arkuszy Rewolucji Przemysłowej 1 Instrukcja
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności