Rozgrywka toczy się na mapie miasta, a jej motorem napędowym jest rozmieszczanie budynków i agentów należących do poszczególnych graczy, którzy kolejno zagrywają karty akcji. Każda z kart jest niepowtarzalna i wnosi solidną porcję klimatu rynsztoków i zaułków East Endu lub też ekstrawaganckiego splendoru bogato zdobionych buduarów i salonów West Endu. Główna zasada gry jest niezwykle prosta: zagraj kartę i wykonaj związane z nią akcje. Niekiedy będzie to pojedyncza akcja, innym razem – cały ich łańcuszek, nawet z kilku kolejno zagrywanych kart. lle akcji wykonasz, zależy wyłącznie od ciebie. Przykładowe cele gry – miasto trawione przez wszechobecny niepokój, dzielnice dogłębnie zinfiltrowane przez agentów lub twoje konto w banku, konto nowego króla londyńskich nieruchomości, pękające w szwach – zależą od karty postaci, którą losujesz przed rozpoczęciem rozgrywki. Warunki zwycięstwa na niej zawarte są znane tylko tobie i nigdy nie jesteś do końca pewien, na czym zależy twoim przeciwnikom. Obserwuj i dedukuj, jak na prawdziwego Sherlocka Holmesa przystało, a przede wszystkim graj tak, by uniemożliwić zwycięstwo innym. Niech wiktoria będzie twoja! Najważniejsze cechy Nanty Narking: • ekskluzywne komponenty, setki pięknych ilustracji • łatwo przyswajalne zasady gry • szybka rozgrywka, pełna napięcia i interakcji • głęboko osadzony wiktoriański motyw, widoczny w wielu elementach rozgrywki • warianty gry dla doświadczonych graczy, zapewniające niepowtarzalność kolejnych partii Komponenty gry: 48 znaczniki postaci agentów z okrągłymi podstawkami, 24 znaczniki budynków z kwadratowymi podstawkami, 4 znaczniki grenadierów z okrągłymi podstawkami, 3 znaczniki postaci imigrantów z okrągłymi podstawkami, Tekturowa plansza 75x50 cm, 1 instrukcja, 4 karty pomocy gracza, 50 tekturowych monet, kość 12-ścienna 161 kart: 101 kart akcji; 12 kart zdarzeń losowych; 12 kart dzielnic; 7 kart postaci; 10 kart postaci wariantu alternatywnego rozgrywki; 12 kart agentów wariantu alternatywnego rozgrywki; 6 kart budynków wariantu alternatywnego rozgrywki