Kalendarz adwentowy
Cena od:
-
Niedostępna

Mixture Mischief

Liczba graczy: 2 - 4
Czas gry: 15 - 45 minut
Wiek od: 8 lat
Trudność: -
Autorzy: Krzysztof Matusik
Wydawca: Hornet Games
Metimur – światowej sławy alchemik musiał pilnie opuścić swoje laboratorium. Zostawił swoją pracę młodym, szkolącym się alchemikom. Teraz to oni muszą przejąć kontrolę nad przygotowaniem Eliksirów, które zamówili klienci Mistrza Metimura. Mistrz zostawił im również coś jeszcze – swoich kocich pomocników. Musicie współpracować przy produkcji Eliksirów, aby przygotować jak najwięcej mikstu... czytaj dalej
INSTRUKCJA
Instrukcja w zrozumiały sposób wyjaśnia zasady, które nie są skomplikowane.
 
TEMATYKA
Jesteśmy młodymi alchemikami, którzy muszą przygotować wspólnie Eliksiry, zamówione przez klientów Mistrza Metimura. Trzeba ich zrobić jak najwięcej zanim skończą się składniki i nasz mentor wróci. 
 
MECHANIKA
Podczas rozgrywki kooperacyjnej używamy dostępnych Kart Składników, które trzymamy na ręce i wybieramy jedną z nich, aby zagrać je do Kociołka, czyli na stół. W trakcie gry nie mogą znajdować się dwie Karty Składników z takim samym symbolem ani takiego samego koloru. Jeśli położymy kartę, która odpowiada symbolem lub kolorem z tą, która już leży na stole, to odrzucamy i zastępujemy ją kartą zagraną z ręki. Komunikacja między graczami jest utrudniona, ponieważ nie możemy ujawniać swoich kart innym, ani mówić co mamy. W swojej turze możemy zadać tylko jedno pytanie pozostałym o kolor albo o symbol karty. Eliksir udaje nam się przygotować jeśli zgromadzimy sześć Kart Składników z różnymi kolorami i rożnymi symbolami. Gra kończy się, gdy zostanie zagrana ostania Karta Składników z talii, wtedy liczymy ile udało nam się przygotować eliksirów. Dodatkowo gra zawiera trzy poziomy rozgrywki: podstawowy, średni i trudny, które ustalają jakie Karty Ról i Kotów ze specjalnymi zdolnościami będą występować podczas danej rozgrywki.
 
CZAS ROZGRYWKI
Gra trwa około 20 minut, karty zbyły zagrywane dość sprawnie. 
 
WYKONANIE
Wykonanie gry jest po prostu w porządku.
 
PODSUMOWANIE
W Mixture Mischief trudno było nam przygotować eliksiry. Ograniczona komunikacja jest ciekawym pomysłem, ale niestety ciężko było porozumiewać się, żeby dobrze współpracować. Problemem jest to, że musimy odrzucać karty z kociołka, gdy zagrywamy kartę z ręki z takim samym symbolem lub kolorem, a przecież nie mamy za bardzo wpływu na to, co dopieramy z talii na rękę. To ile eliksirów uda nam się zrobić, zależnie jest również od tego jak potasujemy karty. Najwięcej eliksirów przygotowaliśmy podczas rozgrywki 2-osobowej. 
 
 

Zalety:

proste zasady
krótka rozgrywka
gra może być dobrym fillerem do innych rozgrywek, kiedy czujemy niedosyt

Wady:

zbyt utrudniona komunikacja między graczami
losowość kart, która znacząco wpływa na wynik rozgrywki
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności