-
Niedostępna

Księga stali

Liczba graczy: 2+
Wydanie polskie: Hengal
Świat będzie wobec Was brutalny, więc i Wy musicie być brutalni wobec niego, ale nawet tu możesz liczyć na innych, podobnych sobie awanturników. Wasza kompania to jedyna rodzina, na jaką Was stać w tym zrujnowanym i nieprzyjaznym świecie. Dawny świat już nie wróci. Królestwa upadły, a życie prawie wymarło. Wszystko się zmienia, a jedyną pewną rzeczą pozostaje zimna stal w rękach ostatnic... czytaj dalej
Świat będzie wobec Was brutalny, więc i Wy musicie być brutalni wobec niego, ale nawet tu możesz liczyć na innych, podobnych sobie awanturników. Wasza kompania to jedyna rodzina, na jaką Was stać w tym zrujnowanym i nieprzyjaznym świecie.

Dawny świat już nie wróci. Królestwa upadły, a życie prawie wymarło. Wszystko się zmienia, a jedyną pewną rzeczą pozostaje zimna stal w rękach ostatnich bohaterów.

W Księdze Stali przyjdzie Wam wcielić się w zwyczajnych ludzi, którzy wyrwani z dawnego życia muszą stawić czoła nowym zagrożeniom. Dawny dworski kucharz będzie musiał nauczyć się przygotowywać posiłki z leśnych bestii, jeżeli nie chce zostać ich kolacją. Porzucony na pastwę losu bard, będzie zmuszony wykorzystać piękne słówka, by uniknąć śmierci z rąk bandytów. A przyzwyczajony do bitewnego zgiełku wojak dostanie okazję zasmakować jeszcze więcej krwi.

By sprostać niebezpiecznym wyzwaniom gracze, wraz z bohaterami będą mogli skorzystać z:

  • Zatrważających sztuk okultystycznych.
  • Szamanizmu inspirowanego syberyjskimi opowieściami.
  • Niebezpiecznych pasożytów, które wpinając się w mózg, zapewniają nosicielowi niezwykłe właściwości. 
  • Elastycznego systemu umiejętności, dzięki któremu dopasują postać do swojego stylu gry.
Sedno zasad Księgi Stali stanowi zarządzanie zasobami. Ciągła żonglerka dostępnymi środkami, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty dodaje rozgrywce dodatkowej głębi, nie odrywając zanadto od warstwy fabularnej.  

Składa się to na:

  • Zużywalną pulę kart wykorzystywanych podczas testów. 
  • Punkty potencjału, które symbolizują możliwości bohatera w konkretnej dziedzinie.
  • Umiejętności, które dezaktywują się pod wpływem zmęczenia. 
  • Niszczejące wyposażenie, z którego należy korzystać z rozwagą. 
Ponadto w podręczniku znajdziesz:

  • Zasady stanów mogące przeradzać się w stałe wady bohatera.
  • Możliwość tworzenia przedmiotów wedle własnej koncepcji.
  • Zasady podróży.
... i cały zestaw dodatkowych opcji, które wprowadzicie w zależności od waszych oczekiwań wobec gry.

Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności