Talia kart Krewni Pyrkonu została przygotowana specjalnie dla dawców krwi na festiwalu fantastyki Pyrkon w 2019 roku. Ten unikalny zestaw zawiera 53 karty, z czego 44 są kartami grywalnymi do 10 różnych gier planszowych oraz jednej gry RPG. Karty przygotowali wydawcy gier planszowych, a niektóre z nich mają związek z oddawaniem krwi lub zawierają elementy z nią związane. Talia kart Krew...
czytaj dalej
Talia kart Krewni Pyrkonu została przygotowana specjalnie dla dawców krwi na festiwalu fantastyki Pyrkon w 2019 roku. Ten unikalny zestaw zawiera 53 karty, z czego 44 są kartami grywalnymi do 10 różnych gier planszowych oraz jednej gry RPG. Karty przygotowali wydawcy gier planszowych, a niektóre z nich mają związek z oddawaniem krwi lub zawierają elementy z nią związane. Talia kart Krewni Pyrkonu dostępna jest na akcjach zbiórki krwi oraz rejestracji potencjalnych dawców szpiku Krewni Pyrkonu, które odbywają się na Festiwalu Fantastyki Pyrkon oraz na innych wydarzeniach związanych z fantastyką i grami planszowymi. Talia będzie wydawana do wyczerpania nakładu.
Wydawcy i ich gry oraz karty, w kolejności alfabetycznej
Awaken Realms, Nemesis (premiera wersji PL – maj 2019) 6 kart + 1 karta z instrukcją, Za przygotowanie kart odpowiadają: Adam Kwapiński, Michał Oracz, Paweł Samborski & Awaken Realms Dev Team Tłumaczenie kart na język polski: Rebel Opis/instrukcja użycia: Kartę BADANIE KRWI należy dodać do talii kart akcji postaci. BADANIE KRWI – zasady karty: Raz w trakcie rozgrywki każdy z graczy może wykonać poniższą akcję. Jeśli znajdujesz się w zielonym pomieszczeniu, umieść 1 kartę Badania Krwi na wierzchu swojego stosu kart odrzuconych. Black Monk, Zew Cthulhu (premiera czerwiec 2019): 3 karty Bohaterów Niezależnych Opis/instrukcja użycia: Karty możesz użyć w trakcie swoich sesji w Zew Cthulhu! CUBE Factory of Ideas, Nie Tej! 3 karty + 1 karta z instrukcją Opis/instrukcja użycia: Poznanioki – Mini dodatek. To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna będzie podstawowa wersja Nie tej! Zasady rozgrywki: W tym dodatku znajdziesz 3 karty z poznańskimi wersjami popularnych imion. Na każdej karcie umieściliśmy po 3 różne imiona. Na początku gry losowo rozdaj graczom dodatkowe trzy karty Poznanioki (dwie w grze na 3 osoby). Umieśćcie je odkryte przed sobą. Jeśli otrzymałeś kartę Poznanioki, spośród dostępnych imion wybierasz jedno i ogłaszasz je pozostałym graczom. Zostajesz Poznaniokiem! Od teraz, jeśli ktoś chce od ciebie dostać kartę, musi, żądając jej, wypowiedzieć to imię. Np. Wiechu dej mi kejtra, tej. Jeśli zapomni użyć imienia, nie tylko nie dostaje karty, której żądał (nawet jeśli ją masz, a nie musisz się do tego przyznawać), ale jeszcze oddaje ci jedną, losową kartę ze swojej ręki. W zamian przejmuje od ciebie kartę Poznanioki i sam zostaje Poznaniokiem. Wybiera inne (nieużywane dotąd) imię. Każda karta Poznanioki może więc być wykorzystana tylko trzy razy, a następnie odpada z gry. Jeśli przestałeś być Poznaniokiem, przejmujesz inicjatywę i zostajesz blubrającym. Uwaga! Nie możesz mieć przed sobą więcej niż jednej karty Poznanioki! Jeśli miałaby do ciebie trafić druga lub trzecia karta, w zamian przekaż ją graczowi, który jeszcze karty nie posiada. Pozostałe zasady gry Nie tej! pozostają bez zmian! Gindi, Zaklinacze 4 karty + 1 karta z instrukcją Opis/instrukcja użycia: Zaklinacze to gra przeznaczona dla 2-4 osób, w której wraz z innymi staniecie do walki o sławę podczas obrony wioski. Aby tego dokonać, będziecie łączyć przedmioty i zaklęcia w jeden potężny artefakt, który pozwoli wam pokonać potwory i zdobyć uznanie mieszkańców. W tym pakiecie znajdziecie 4 smoki, które są alternatywnymi wersjami tych występujących w grze. Podczas gry możecie wykorzystać je jako zamienniki dla smoków z gry albo jako dodatkowe 4 smoki wmieszane w dowolną połowę talii przygód. Go On Board,Valhalla 5 kart zawierających instrukcję użycia Za przygotowanie kart odpowiadają: Łukasz Woźniak (autor), Dawid Bartłomiejczyk (grafika i skład) Opis/instrukcja użycia: D A W C Y K R W I Na początku gry należy rozłożyć wszystkie 5 kart odkryte na stole. Gracz może zdobyć 1 z tych kart, gdy wysyła do Valhalli wojownika i na stole leży karta w kolorze tego wojownika. Wówczas gracz bierze tę kartę i wsuwa pod innego wojownika, który otrzymuje bonus siły.
Gracz może zdobyć 1 kartę po 1 walce. Najpierw wybiera ją zwycięzca, a potem ewentualnie przegrany.
Każdy wojownik może mieć maksymalnie 1 taką kartę.
Po odejściu wojownika karta „Dawcy” leżąca pod nim trafia odkryta na stół.
Opis/instrukcja użycia: Ten dodatek wprowadza do gry po jednym nowym łowcy z rodów Niedźwiedzia, Sowy, Wilka, Jelenia i Dzika. Każda z tych postaci jest inna i uwypukla mocne strony swojego rodu. Aby wprowadzić tych łowców do gry, gracze zastępują nową postacią łowcę odpowiadającej jej klasie.
Lacerta,Lutecja i Owocowe opowieści 2 i 4 karty + 1 karta z instrukcją Lutecja: Za przygotowanie kart odpowiadają: Agata Syc (skład karty instrukcji), Dominika Matłosz (koordynacja), Ewa Kościk (grafika), Piotr Jagielski Turlnij.pl (pomysł na kartę Interesowny Wampirek), Opis/instrukcja użycia: Interesowny Wampirek: karta dostępna jedynie na końcu rozgrywki. Może ja kupić za 10 monet wyłącznie osoba z najmniejszą liczbą punktów. Jest warta 4 punkty zwycięstwa. Dodatkowo osobie, która ma najwięcej punktów zwycięstwa, zabiera: 2 punkty zwycięstwa, jeśli posiada ona 10 i więcej monet, 1 punkt zwycięstwa jeśli posiada mniej niż 10 monet. Punkt krwiodawstwa: kartę wtasujcie na początku rozgrywki w talię miejsc. Kosztuje 3 monety. Jeśli na końcu gry posiadający tę kartę gracz nie ma wśród swoich zasobów piwa, zdobywa za nią 6 punktów zwycięstwa. Owocowe opowieści: Za przygotowanie kart odpowiadają: Agata Syc (skład karty instrukcji), Dominika Matłosz (koordynacja), Opis/instrukcja użycia: Truskawkowy komar: zastępuje kartę 55. Wszyscy gracze muszą oddać ci po 1 truskawce. Jeśli żaden inny gracz nie ma truskawki, nie dostajesz żadnych owoców. Masz pecha
Rebel,K2 5 kart + 1 karta z instrukcją + 2 karty wydawnictwa Za przygotowanie kart odpowiada: Ina Młocicka (autorka ilustracji) Opis/instrukcja użycia: Zastąp karty poręczówek o wartości 1/3 kartami odpowiedniego koloru z zestawu Krewni Pyrkonu.
Wydawnictwo Muduko (dawniej Trefl Joker Line), Boss Monster 2 karty + 1 karta z instrukcją Za przygotowanie kart odpowiada: Wydawnictwo Muduko (dawniej Trefl Joker Line) Opis/instrukcja użycia: Karty z alternatywną grafiką. Karty Żabcia i Klonos to propozycja alternatywnej ilustracji do kart z gry karcianej Boss Monster i dodatków. Możesz je zamieścić w odpowiednich taliach zamiast oryginałów lub używać jako dodatkowe karty urozmaicające rozgrywkę.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki,
Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell,
tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa,
top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa,
Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista,
aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu.
Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz.
Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności