Cena od:
84,90 zł
Dostępna

KeyForge: Mroczny Przypływ - Pakiet startowy

Premiera: 09.04.2021
Wydanie polskie: Rebel
Wydanie oryginalne: Fantasy Flight Games
Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się sypełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze! KeyForge: Mroczny Przypływ to: około 2... czytaj dalej
Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się sypełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze! KeyForge: Mroczny Przypływ to: około 280 nowych kart, które zwiększą pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia; sekrety tajemniczego kultu podwodnych istot z domu Nautilian, które tylko czekają na odkrycie;  mechanika przypływu, który należy utrzymywać po swojej stronie, aby uwolnić prawdziwy potencjał swojej talii; złe bliźniaki, czyli alternatywne, nikczemne wersje znanych stworzeń. Pakiet startowy to wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć swoją przygodę z walką o skarby Tygla. I to z drugą osobą! W pudełku znajdziesz pokaźny zestaw znaczników, klucze, liczniki łańcuchów i dwie pełnoprawne Talie Archontów. Czym jest Keyforge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę. Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu. Zawartość: 2 unikalne talie Archontów 6 żetonów kluczy 22 żetony Æmberu 22 żetony obrażeń 2 lliczniki łańcuchów 2 żetony łańcuchów 44 znaczniki stanów streszczenie zasad 2 maty do gry
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności