-
Niedostępna

Jestem ..., to oczywiste, że ... bez cenzury

Liczba graczy: 3 - 8
Wiek od: 18 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Wydanie polskie: MDR
Sprawdź siebie i swoich przyjaciół! Zobacz, jak bardzo Wasze poczucie humoru może być nieprzyzwoite. Wybierajcie najbardziej kontrowersyjne teksty i cieszcie się zabawą! Gra idealna na niegrzeczne wieczory z przyjaciółmi. Jestem..., to oczywiste, że... bez cenzury!  To zabawna gra towarzyska, gdzie granice są tylko w naszej głowie – bawcie się bez cenzury, śmiało komentując, co w życiu j... czytaj dalej
Sprawdź siebie i swoich przyjaciół! Zobacz, jak bardzo Wasze poczucie humoru może być nieprzyzwoite. Wybierajcie najbardziej kontrowersyjne teksty i cieszcie się zabawą! Gra idealna na niegrzeczne wieczory z przyjaciółmi.

Jestem..., to oczywiste, że... bez cenzury!  To zabawna gra towarzyska, gdzie granice są tylko w naszej głowie – bawcie się bez cenzury, śmiało komentując, co w życiu jest zabawne, dziwne i trochę pikantne!  Waszym celem jest stworzenie i  wybranie najbardziej absurdalnej i zabawnej kombinacji! Wykorzystajcie swoją wyobraźnię i poczucie humoru, aby stworzyć najzabawniejsze scenariusze!

Jak grać? Najpierw musicie się przygotować! Potasujcie karty zapalniki i karty z tekstami, ułóżcie je w dwóch stosach. Na start każdy z graczy otrzymuje po 7 kart z tekstami i co ważne, nie pokazuje ich przeciwnikom.

Gotowi? To teraz wybierzcie najmłodszego gracza, który rozpocznie zabawę i odkryje jedną kartę zapalnik. Gracz ten pełni funkcję wykładającego i oceniającego, i sam nie wykłada swoich kart. Pozostali gracze spośród swoich kart wybierają jedną, która ich zdaniem najbardziej pasuje do wyłożonego zapalnika.  WYBIERAJĄ NAJLEPSZY TEKST i zakrytą kartę podają do gracza, który ocenia.

Bonus – żeby urozmaicić zabawę, gracz wykładający nie podgląda i pobiera jedną losową kartę ze stosu z zapalnikami. Wprowadza kartę do gry (opcja wskazana przy 3 graczach, powyżej 3 można ten element pominąć)

Teraz czas na zwrot akcji! Gracz wybierający, odkrywa wszystkie karty z tekstami i wskazuje tę, która jemu podoba się najbardziej i w najzabawniejszy sposób komponuje się z zapalnikiem. Wygrany zabiera swoją kartę i otrzymuje punkt. Mamy to, pierwsza runda za nami! Gracze kolejno dobierają karty z tekstami, aby cały czas mieć ich 7 na ręku. Zgodnie z ruchem wskazówek zegara nowym wykładającym i oceniającym zostaje kolejny gracz i zabawa toczy się dalej. Gra kończy się w momencie, kiedy któryś z graczy uzbiera 5 punktów, czyli 5 kart z tekstami lub skończą się karty na którymś ze stosów.

Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności