Kiedy dr Rosa Marquez, znana botaniczka, otrzymuje dziwną próbkę pochodzącą z odosobnionej i tajemniczej wyspy Hemlock, wrodzony instynkt podpowiada jej, że coś jest nie tak. Za namową starego przyjaciela z uczelni pani doktor zaprasza badaczy, aby towarzyszyli jej w badaniach we wspomnianym miejscu.
Nic jednak nie mogło przygotować ich na to, co zastaną: śmiercionośną, zmutowaną przyrodę i dziwną, złowieszczą obecność przesiąkającą tę tajemniczą wyspę, a wszystko to tuż pod nosem miejscowych, szykujących się do wielkiej Uczty, najwyraźniej zupełnie nieświadomych grozy, jaka czai się za rogiem. Badacze mają tylko 3 dni by odkryć co skrywa się w dolinie Hemlock, zanim będzie za późno.
W Horror w Arkham LCG: Uczta w Dolinie Hemlock - Rozszerzenie kampanijne znajdziecie nowe scenariusze.
Historia tego rozszerzenia rozpoczyna się gdy dr Rosa Marquez zaprasza Was, byście udali się wraz z nią na tajemniczą wyspę Hemlock, gdzie coś dziwnego dzieje się z lokalna florą i fauną. W tym samym czasie mieszkańcy wyspy przygotowują się do świętowania – Uczty, przez którą po raz pierwszy na wyspę mogą przybyć także osoby z zewnątrz. Wszyscy są mile widziani! Jest tylko jedno ale… po zmroku nie wolno nigdzie wychodzić, w przeciwnym razie może się Wam przytrafić coś upiornego.
Niestety możecie być do tego zmuszeni, gdyż cała historia rozgrywa się w ramach 3 dni i nocy, w czasie których musicie zdecydować, w którym kierunku poprowadzicie śledztwo. Jest zbyt wiele ważnych miejsc byście zdołali sprawdzić każde z nich, więc konieczne będą wybory, które scenariusze rozegracie, co z kolei wpłynie na wydarzenia i całą historię. Co więcej, każdy scenariusz przebiega inaczej w zależności od tego, w którym dniu/nocy go rozegracie, co samo w sobie zapewni ogrom regrywalności. A to nie wszystko, bo na jej zwiększenie wpłynie również coś zupełnie unikatowego w tej kampanii: mieszkańcy.
W Dolinie Hemlock mieści się pełna życia wioska, zaś w ramach kampanii zyskacie możliwość wchodzenia w relacje z jej mieszkańcami. W określonych sytuacjach możecie być poproszeni o zwiększanie lub zmniejszanie „Stopnia zażyłości” z danymi postaciami, co wpłynie na to, w jaki sposób na dalszych etapach kampanii wejdą oni z Wami w interakcję. Utrzymanie zażyłości na wysokim poziomie może sprawić, że dana osoba będzie Wam towarzyszyć w konkretnym scenariuszu. Z drugiej strony niski jej poziom może skutkować obojętnością, a czasem wręcz próbą sabotowania Waszych działań! Przy tak dużej liczbie interesujących miejsc i mieszkańców, będziecie musieli dokonywać trudnych wyborów, jeżeli chcecie rozwikłać tę zagadkę!