Zapuśćcie się do przerażających Podziemi Krain Snów w ramach Nie ma odwrotu, czwartego Zestawu Mitów należącego do cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana! Po przeforsowaniu zasłony oddzielającej świat jawy od snu, musicie zważając na ghoule i gugów odnaleźć drogę przez labirynt jaskiń Podziemi, jeżeli macie mieć jakąkolwiek nadzieję powrotu na powierzchnię i dołączenia do reszty waszego zespołu.
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii „Sieć snów”, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części. Po wydarzeniach z Koszmaru tysiąca wcieleń w końcu udało wam się dotrzeć do Krain Snów, jednak nie są one tym czego się spodziewaliście. Nie witają was cudowne krajobrazy ani wspaniałe miasta, a tylko jałowa ciemność Podziemi. Być może Ci, którzy opowiadali w Arkham o Krainach Snów nigdy nie zapuścili się tak głęboko pod ziemię, a być może trafić do tego miejsca da się tylko przebijając zasłonę siłą. Tak czy siak, stoicie teraz w beznadziejnej samotności przed obliczem zupełnie nieznanego świata, a jedyna droga wyjścia wiedzie przezeń.