„Jeśli nie zdołamy ich powstrzymać, niebawem wyruszą oni i dotrą do najtajniejszego jądra Antarktydy – tam będą wiercić i topić lód, aż wydobędą na powierzchnię coś, co naszemu światu może przynieść zatratę”. –H. P. Lovecraft, „W górach szaleństwa” Pośród lodowego, jałowego kontynentu Antarktydy kryje się tajemnica tak starożytna i głęboka, że jej poznanie może zburzyć fundamenty naszego pojmowania planety, którą nazywamy domem. Kiedy profesor i jego uczeń wreszcie wyjawiają prawdę na temat tragicznych wydarzeń, które spotkały ich poprzednią ekspedycję w samo serce Antarktydy, ich ostrzeżenia zostają zlekceważone. Postanawiacie więc pójść w ich ślady — zapuścić się na zamarznięte pustkowia, odwiedzić opustoszałe obce miasta i wdrapać się na zdradzieckie szczyty – wszystko w imię chęci odkrycia prawdy, która może zakończyć świat, jaki znamy. W rozszerzeniu kampanijnym Na krawędzi Ziemi 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną wyprawę składającą się z od 4 do 10 scenariuszy. Kto z ich załogi ujdzie z życiem? Kto straci je w lodowych głębinach? I co odkryją w widmowych odmętach ich własnego szaleństwa? Przeżyjcie rozgałęziające się, wieloczęściowe scenariusze, jeszcze większe i bardziej niesamowite niż do tej pory. Poznajcie 9 członków waszej załogi i wykorzystajcie ich wyjątkowe umiejętności, aby przetrwać! To rozszerzenie kampanijne wprowadza nowy rodzaj żetonów chaosu! Żetony mrozu reprezentują trudną, wymagającą pogodę i zdradzieckie warunki, które będą wam towarzyszyć podczas podróży przez dziką Antarktydę. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: 343 karty scenariuszy 40 żetonów 1 księga kampanii