Liczba wystawionych
opinii: 80
13.12.2022 13:16
Dodatek z kategorii "must have". Już nie siadamy do GWT bez tego dodatku. Nie zmienia znacząco mechaniki gry, bo nadal gramy w GWT. Nie utrudnia zbytnio, nie wydłuża rozgrywki i łączy się sensownie z logiką gry. Dodaje nowe możliwości zdobywania punktów i podbija regrywalność i tak dobrego pod tym względem tytułu. Odejmuję pół gwiazdki za to, że dodatkowa plansza nie nachodzi idealnie na tą podstawową, co akurat mnie irytuje.
Liczba wystawionych
opinii: 330
03.10.2022 13:49
Dodatek dużo wnosi. Na pewno warto pograć na podstawowej planszy parokrotnie zanim sięgnie się po dodatek, ale gdy już się do zrobi, to nie ma mowy o powrocie do samej podstawki :)
Liczba wystawionych
opinii: 294
08.08.2021 13:13
GWT wkracza w erę pary, gdy po preriach galopują stalowe rumaki, ciągnąc wagony najwyśmienitszej teksańskiej wołowiny, jaka kiedykolwiek postawiła kopytka w Kansas City.
Kolej na północ to jeden z tych dodatków, w którego przypadku trudno sobie wyobrazić, ja w ogóle można było grać w samą podstawkę.
Wraz z postępami naszej lokomotywy mamy okazję rozwijać sieć placówek na rynkach nowych miast, co daje nam akcje, premie kolejne możliwości punktowania, nowe bonusy i rynki zbytu dla naszych drogocennych krów.
Wisienką na torcie są żetony wymiany, z których każdy umożliwia wymianę dwóch kart z ręki, a można ich użyć dowolną ilość w dowolnym momencie. Jeżeli gospodarujemy nimi oszczędnie i zdobyliśmy odpowiedni żeton zawiadowcy, każda ich parka będzie warta 5 pezetów.
Ilość składników w najlepszej sałatce punktowej na całym Zachodzie właśnie wzrosła epicko.