Great Western Trail: Kolej na Północ

Liczba graczy: 2 - 4
Czas gry: 75 - 150 minut
Wiek od: 14 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Dodatek do gry:
Wydanie polskie: Lacerta
Wydanie oryginalne: eggertspiele
Great Western Trail - Kolej na Północ to rozszerzenie gry planszowej Great Western Trail, które wprowadza rozgrywkę na wyższy poziom rywalizacji.   Grając z dodatkiem Great Western Trail - Kolej na północ nadal prowadzisz życie ranczera i pędzisz swoje stada z Teksasu do Kansas City. Kraj jednak dynamicznie się rozwija, a druga rewolucja przemysłowa wymusza konieczność zmian.   Kluczowe ... czytaj dalej
Zaloguj się aby dodać komentarz
Użytkownik
Ocena
Opinia
Liczba wystawionych
opinii: 583
19.01.2024 11:13
3.5
ocena
Ocena po 1 partii w 3 graczy. Czas gry = 3:07 h. Dodatek dużo wnosi. Na pewno warto pograć na podstawowej planszy parokrotnie zanim sięgnie się po dodatek, ale gdy już się do zrobi, to nie ma mowy o powrocie do samej podstawki :)
Liczba wystawionych
opinii: 214
06.09.2023 08:21
4.0
ocena
Dodatek zdecydowanie dodaje więcej głębi do tego tytułu. Mamy więcej decyzji do podjęcia. Dodatkowe miasta dają spore możliwości, ale zauważyłem, że gracze nastawiają się głównie na te mocno punktowane, co podsyca wyścig jeszcze bardziej. Na chwilę obecną gramy już tylko z dodatkiem.
Liczba wystawionych
opinii: 77
13.12.2022 13:16
4.5
ocena
Dodatek z kategorii "must have". Już nie siadamy do GWT bez tego dodatku. Nie zmienia znacząco mechaniki gry, bo nadal gramy w GWT. Nie utrudnia zbytnio, nie wydłuża rozgrywki i łączy się sensownie z logiką gry. Dodaje nowe możliwości zdobywania punktów i podbija regrywalność i tak dobrego pod tym względem tytułu. Odejmuję pół gwiazdki za to, że dodatkowa plansza nie nachodzi idealnie na tą podstawową, co akurat mnie irytuje.
Liczba wystawionych
opinii: 332
08.08.2021 13:13
5.0
ocena
GWT wkracza w erę pary, gdy po preriach galopują stalowe rumaki, ciągnąc wagony najwyśmienitszej teksańskiej wołowiny, jaka kiedykolwiek postawiła kopytka w Kansas City. Kolej na północ to jeden z tych dodatków, w którego przypadku trudno sobie wyobrazić, ja w ogóle można było grać w samą podstawkę. Wraz z postępami naszej lokomotywy mamy okazję rozwijać sieć placówek na rynkach nowych miast, co daje nam akcje, premie kolejne możliwości punktowania, nowe bonusy i rynki zbytu dla naszych drogocennych krów. Wisienką na torcie są żetony wymiany, z których każdy umożliwia wymianę dwóch kart z ręki, a można ich użyć dowolną ilość w dowolnym momencie. Jeżeli gospodarujemy nimi oszczędnie i zdobyliśmy odpowiedni żeton zawiadowcy, każda ich parka będzie warta 5 pezetów. Ilość składników w najlepszej sałatce punktowej na całym Zachodzie właśnie wzrosła epicko.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności