Liczba wystawionych
opinii: 684
20.05.2024 12:00
Dodatek dużo wnosi. Na pewno warto pograć na podstawowej planszy parokrotnie zanim sięgnie się po dodatek, ale gdy już się do zrobi, to nie ma mowy o powrocie do samej podstawki :)
Ocena po 1 partii w 3 graczy. Czas gry = 3:07 h.
Liczba wystawionych
opinii: 214
06.09.2023 08:21
Dodatek zdecydowanie dodaje więcej głębi do tego tytułu. Mamy więcej decyzji do podjęcia. Dodatkowe miasta dają spore możliwości, ale zauważyłem, że gracze nastawiają się głównie na te mocno punktowane, co podsyca wyścig jeszcze bardziej. Na chwilę obecną gramy już tylko z dodatkiem.
Liczba wystawionych
opinii: 77
13.12.2022 13:16
Dodatek z kategorii "must have". Już nie siadamy do GWT bez tego dodatku. Nie zmienia znacząco mechaniki gry, bo nadal gramy w GWT. Nie utrudnia zbytnio, nie wydłuża rozgrywki i łączy się sensownie z logiką gry. Dodaje nowe możliwości zdobywania punktów i podbija regrywalność i tak dobrego pod tym względem tytułu. Odejmuję pół gwiazdki za to, że dodatkowa plansza nie nachodzi idealnie na tą podstawową, co akurat mnie irytuje.
Liczba wystawionych
opinii: 332
08.08.2021 13:13
GWT wkracza w erę pary, gdy po preriach galopują stalowe rumaki, ciągnąc wagony najwyśmienitszej teksańskiej wołowiny, jaka kiedykolwiek postawiła kopytka w Kansas City.
Kolej na północ to jeden z tych dodatków, w którego przypadku trudno sobie wyobrazić, ja w ogóle można było grać w samą podstawkę.
Wraz z postępami naszej lokomotywy mamy okazję rozwijać sieć placówek na rynkach nowych miast, co daje nam akcje, premie kolejne możliwości punktowania, nowe bonusy i rynki zbytu dla naszych drogocennych krów.
Wisienką na torcie są żetony wymiany, z których każdy umożliwia wymianę dwóch kart z ręki, a można ich użyć dowolną ilość w dowolnym momencie. Jeżeli gospodarujemy nimi oszczędnie i zdobyliśmy odpowiedni żeton zawiadowcy, każda ich parka będzie warta 5 pezetów.
Ilość składników w najlepszej sałatce punktowej na całym Zachodzie właśnie wzrosła epicko.