Liczba wystawionych
opinii: 214
29.08.2023 14:43
Niby prosta gra - rzuć kostkami i się porusz. No ale... iść dalej, czy już wracać? Brać ten skarb, czy iść głębiej? A jeśli zabraknie tlenu? No właśnie. Tlen jest wspólny i wspólnie go zużywamy. Ja wrócę na okręt ale ty już nie dasz rady sasasasa :D Polecam gorąco :)
Liczba wystawionych
opinii: 19
28.07.2024 11:08
Mała, sprytna gra 'push your luck'. Proste zasady, gra mieści się w kieszeni, a szybką rozgrywkę, można rozegrać niemal wszędzie. Bardzo się cieszę, że mam tę grę.
Liczba wystawionych
opinii: 717
17.05.2024 13:21
Nie podoba mi się ta gra, zwłaszcza na dwie osoby. Moje pierwsze partie były w tym okrojonym składzie i totalnie nie widziałam nic ciekawego w tej grze. Totalny push your luck, którego nie lubię. Zdziwiłam się, bo słyszałam wiele głosów, że mimo tej wszechobecnej losowości jest to fajny tytuł, ale nie dla mnie. W większym składzie grałam ostrożniej i o wiele więcej kafelków zostawało zabranych, więc już bawiłam się lepiej. Spróbuję jeszcze kilka razy w większym składzie i może się przekonam, ale póki co, to gra mnie rozczarowała.
Ocena po 3 partiach w 2 i 5 osób. Średni czas = 26 min.
Liczba wystawionych
opinii: 42
03.04.2024 12:49
Super kompaktowy, familijny tytuł z kategorii "push your luck". Każdy z graczy prowadzi swojego nurka w głębiny oceanu w celu zdobycia największych skarbów, im głębiej tym skarby cenniejsze, ale... wracanie ze skarbem na łódź marnuje nam zasób tlenu, tlenu który jest wspólny dla wszystkich! Im więcej skarbów niesiecie tym szybciej wszystkim kończy się tlen. Jeśli nie uda Ci się wrócić ze skarbami zanim skończy się tlen, spadają one na samo dno głębiny, ale spokojnie, rundy są trzy więc może jeszcze uda się coś podnieść bo z każdą kolejną rundą droga na dno będzie krótsza. Gra szybka i prosta, mechanicznie oparta na rzucie kostkami, ale mimo to bywa zabawnie i emocjonująco, głównym atutem jest to, że może zagrać to każdy od przedszkolaka po emeryta.
Liczba wystawionych
opinii: 20
31.12.2023 18:41
Mega fajna gierka, proste zasady, niby każdy gra na swoje konto, ale korzystamy ze wspólnych zapasów tlenu, więc wkrada się tu trochę kooperacji albo negatywnej interakcji w zależności od towarzystwa.
Liczba wystawionych
opinii: 168
27.12.2023 22:31
Najmniejsza gra w kolekcji, przy czym jej gabaryty są odwrotnie proporcjonalne do zabawy jaką generuje. W tym małym pudełeczku mieści się wyścig, kooperacja, negatywna interakcja, zdrada i dużo emocji. Wszystko to można wsunąć do kieszeni i zagrać praktycznie z każdym, gdyż gra ma banalnie proste do przyswojenia zasady. Można je wytłumaczyć w przeciągu dwóch minut. Setup jest błyskawiczny, tak samo jak administracja gry pomiędzy rundami. Wykonanie bez zarzutu; grube tekturki znaczników, drewniane meeple i kostki. Oprawa graficzna w sam raz, bez fajerwerków, ale z wyczuciem. Właściwie nie mam się do czego przyczepić. Gra z miejsca ląduje w zestawie moich ulubionych.
Liczba wystawionych
opinii: 39
06.05.2023 19:29
Sprytna, szybka gierka. Im więcej osób gra tym jest ciekawiej. Dobra zabawa, nieco negatywnej interakcji i duuuużo losowości. Dobry fillerek na początek lub zakończenie planszowej posiadówki.
Wielki plus za jej kieszonkowy rozmiar.
Liczba wystawionych
opinii: 563
02.02.2023 14:15
Gra, która mnie oczarowała! Graliśmy w 5 osób i to małe pudełeczko, wypchane naprawdę dobrocią, sprawiło, że zacząłem się za nią rozglądać.
Niestety gra obecnie na polskim rynku trochę kosztuje :(
Ale o co tu chodzi - mamy tu push your luck w najczystszej postaci i trochę losowości.
Ogólnie w grze schodzimy w głębiny od naszego statku i zbieramy ze sobą zakryte kafelki. Im dalej pójdziemy, tym bardziej punktujące kafelki znajdziemy. Ale trzeba uważać. Poruszać się możemy jedynie o sumę wartości wyrzuconą na dwóch kostkach, gdzie na kostce mamy wartości od 1-3. Do tego wracając odejmujemy od wartości kości ilość żetonów, które niesiemy.
Świetna, prosta, emocjonująca i bardzo angażująca. Fenomenalna!
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 209
24.12.2022 23:42
Dobry filler, który jest wintesencją push-your-luck. Mikrogierka (pudełko dosłownie mieści się w dłoni) o nurkowaniu. Ryzykujemy czy schodzimy głębiej, po lepsze punkty, czy już wracamy na statek, zanim skończy się tlen. Tlen mamy wspólny, ale nie jest to kooperacja, choć nad stołem mogą pojawiać się jakieś krótkotrwałe sojusze. Jest trochę blefu i ryzyka, są emocjonujące decyzje i fajne napięcie, które może generować śmiech ;)