Kalendarz adwentowy
Kalendarz adwentowy

Dark Souls: Gra karciana

Liczba graczy: 1 - 4
Czas gry: 45 - 60 minut
Wiek od: 12 lat
Trudność: Trudność Trudność Trudność
Autorzy: David Carl
Premiera: 25.11.2021
Wydanie polskie: Portal Games
Wydanie oryginalne: Steamforged Games Ltd.
Świat stopniowo pogrąża się w mroku, a pod jego osłoną zło posuwa się naprzód. Wolnir, zwany Wielkim Władcą, upomina się o swoje dziedzictwo, a w jego cieniu kroczą inni – splugawieni słudzy ciemności zabrali głos. Dark Souls: The Card Game to kooperacyjna gra karciana Davida Carla (seria Warmachine). Kultowy tytuł wideo wreszcie trafia na stół! Wcielicie się w jedną z czterech klas post... czytaj dalej

Oceny użytkowników

Dark Souls wzbudza we mnie bardzo ambiwalentne uczucia. Kupiłem tę grę głownie do solo - i tak dotychczas grałem. I solo - gra jest mega trudna. Podobno w grze na kilka osób robi się łatwiej. Z powodu trudności zacząłem zaglądać na BoardGameGeek w poszukiwaniu "home rule'i" i wtedy mnie uderzyło jak bardzo Dark Souls ma braki w mechanikach - mam na myśli, że mogła by być bardziej przemyślana i rozbudowana. Z drugiej strony prezentowana mechanika deckbuildingu podoba mi się, klimat komputerowego pierwowzoru moim zdaniem jest, wykonanie jest bardzo estetyczne. Po ogarnięciu jakichś "zasad domowych" gra trochę zyskuje - no ale nie powinno być tak, że gracz musi sobie tworzyć zasady, by grę poprawić/urozmaicić.
Chciałam bardzo polubić szukając mrocznej, nieprzekombinowanej karcianki w pokonywanie potworów. Dark Souls ma proste zasady, ale całość okazała się nudna w kluczowym elemencie, czyli walce. Na plus mechanika rozbudowa talii o nowe karty pozyskiwane po pokonywaniu wrogów. Fani komputerowego pierwowzoru mogą jednak spojrzeć przychylniejszym okiem.
Tylko dla fanów Gry komputerowej i bardziej, żeby stało na półce niż do grania. Plus za klimat i obrazki z gier. Kart to totalny miszmasz kart ekwipunku i akcji, który nijak się ma do rozgrywki, nie wiadomo co to ma być i jak to balansować. Gra niestety jest po prostu nudna, zamiast grać to trzeba się wspólnie zastanawiać zagrać może tą akcje, a może nie bo przeciwnik zrobi to a może jednak to a jednak się nie da bo nie ma symbolu akcji to odrzucę tą zbroje i nic nie zrobię, a nie da się bo przeciwnik nie ma symbolu i tak w koło. Gra jest praktycznie jednoosobowa. Skalowalność żadna. Po jednej rozgrywce już nie chce się w to grać, są po prostu lepsze gry
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności