Kalendarz adwentowy
Kalendarz adwentowy
-
Niedostępna

Chaos Rift

Liczba graczy: 2 - 4
Czas gry: 45 - 90 minut
Wiek od: 14 lat
Wydanie oryginalne: Strategos Games
Królestwo na rozdrożu zostaje najechane przez chciwych sąsiadów. Gdy klęska wydaje się nieunikniona, czarodzieje dokonują desperackiego aktu – otwierają szczelinę do królestwa chaosu. Potężne demony i ich słudzy zalewają krainę, przekształcając ją w pustkowie. Najeźdźcy stają twarzą w twarz z grozą, na którą nie są przygotowani. Zwykłe armie okazują się bezradne wobec upiorów i opętanych... czytaj dalej
Królestwo na rozdrożu zostaje najechane przez chciwych sąsiadów. Gdy klęska wydaje się nieunikniona, czarodzieje dokonują desperackiego aktu – otwierają szczelinę do królestwa chaosu. Potężne demony i ich słudzy zalewają krainę, przekształcając ją w pustkowie. Najeźdźcy stają twarzą w twarz z grozą, na którą nie są przygotowani. Zwykłe armie okazują się bezradne wobec upiorów i opętanych, którzy zwracają się przeciwko swoim. Jedynie elitarne jednostki, bohaterowie i magowie bitewni mogą przeciwstawić się siłom chaosu. Ich zadaniem jest kupić czas dla arcymagów, którzy przygotowują zaklęcie, mające zamknąć szczelinę. Jeśli chaos zniszczy zbyt wiele, nadzieja zostanie utracona, a mieszkańcy królestw poddadzą się zagładzie.

Gracze – samodzielnie lub w drużynach – wcielają się w siły chaosu lub obrońców królestwa. Chaos ma przewagę: wybiera cel ataku oraz siły, które na niego skieruje. Obrońcy muszą przewidzieć kierunek uderzenia i wysłać tam swoje wojska. Zwiadowcy i jasnowidze pomagają im w odkrywaniu ruchów wroga, a kluczowe zasoby rozsiane po krainie wskazują potencjalne cele Chaosu.

Każda ze stron musi tworzyć nowe armie i zarządzać swoimi siłami. Początkowe oddziały szybko się wyczerpują, a każda bitwa wymaga odpoczynku oraz odbudowy strat. Chaos potrzebuje zasobów z podbitych ziem do tworzenia nowych armii. Jednak grabież pochłania cenny czas, a zasoby z czasem się wyczerpują.

Gra zaczyna się, gdy siły chaosu mają siedem rund, aby zniszczyć kluczowe regiony królestwa. Obrońcy muszą przeciwdziałać atakom, przewidując ruchy przeciwnika i rozlokowując swoje oddziały. Złe decyzje mogą spowolnić Chaos, ale właściwa jednostka na granicy potrafi zatrzymać inwazję – przynajmniej chwilowo.
Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności