Liczba wystawionych
opinii: 20
29.03.2025 18:25
Gra z dużą ilością negatywnej interakcji, gra się dość szybko
I nie zajmuję dużo miejsca
Liczba wystawionych
opinii: 235
30.01.2025 15:26
Świetna gra kafelkowa z masą negatywnej interakcji, do tego całkiem porządnie wydana. Wykładamy kafelki, zostawiamy na nich piony i walczymy o przewagę na obszarach. Do tego dochodzą rozkazy, które potrafią te przewagi odwrócić o 180 stopni. Gra moim zdaniem bardzo dobra i mocno niedoceniona; to, jakie twisty z negatywną interakcją mogą się wydarzyć na obszarze gry powoduje, że gra nie jest chyba skierowana do typowo okazjonalnych graczy. Z minusów: symbole rozkazów mogłyby być czytelniejsze. Gra nie przyjęła się za bardzo na polskim rynku, co jest dla mnie zaskoczeniem, tym bardziej warto ją brać na wyprzedażach za niższą cenę i spróbować:)
Liczba wystawionych
opinii: 149
18.12.2024 08:04
Gra dwuosobowa o budowaniu bazyliki ? Tak na prawdę jest to gra kafelkowa w której wygrywa ten gracz, który będzie miał przewagę na polach składających się z kafelków w tych samych kolorach. W ogóle nie trafiła w mój gust, a rozgrywka bardzo mnie zmęczyła (zasnęłam na stole podczas partii a mój przeciwnik wcale nie myślał jakoś zbyt długo). Gra ma zero klimatu, wg mnie jest dużo więcej lepszych dwuosobówek po które warto sięgnąć.
Liczba wystawionych
opinii: 233
28.11.2024 14:17
Pojedynki na abstrakty bywają lepsze.
Tej grze ewidentnie czegoś brakuje, choć trudno dokładnie to wyrazić. Wykonanie - drugiej edycji - z elegancką wypraską - całkiem niezłe. Ale jednak grając trudno do końca sobie wszystko wyobrazić. Poza tym mam wrażenie, że instrukcja jest niedopowiedziana (np. a co jeśli nie możemy wykonać żadnego rozkazu?). Ciężko też czasem dostrzec jakie są granice poszczególnych obszarów (zwłaszcza jak przeplatane są jokerami a obok nich znajdą się rusztowania).
Natomiast są tu też fajne mechaniki. Zwłaszcza dobierania kafelków, które są dwustronne. Najpierw są w rzędzie rozkazów a stamtąd "spadają" na rząd sklepień. Decydując co wykonać najpierw (rozkaz czy dołożenie sklepienia) mamy możliwość ciekawszego planowania.
Poza tym cały czas pozostaje to wrażenie losowości znacznie wpływającej na grę.