Wojna w krainie czarów

Jakie będą przyszłe losy magicznego świata?
Podziel się swoją opinią
  • 2 - 5 osób
  • od 13 lat
  • 45 - 125 minut
  • wydanie polskie
Gdzie niegdyś królowały żarty i frywolność, teraz rządzi tylko złość. Herbatki są całkowicie normalne, Królowa Kier mówi szeptem, Dżabbersmok uciekł z wiersza, a gdy Alicja wraca do Krainy Czarów, nie czuje już w niej magii. Każdy lider chwyta za broń, aby przywrócić ukochanej Krainie dawną świetność. Niektórzy walczą dla pysznej herbatki, drudzy dla samej walki, jeszcze inni pragną pozbyć się kilku głów. Jest też ktoś, kto pragnie jedynie, by Kraina Czarów na nowo zatraciła wszelką logikę. W grze Wojna w krainie czarów każdy gracz wciela się w rolę słynnego mieszkańca Krainy Czarów i staje na czele jednej z frakcji, aby naprawić krzywdy, które zostały wyrządzone Krainie. Gra trwa 3 rundy (I, II i III). Każda runda składa się z fazy herbatki, w której gracze będą zjednywali sobie przychylność mieszkańców i sprzymierzeńców, a także fazy wojny, w której będą walczyć w różnych terytoriach!
Autor:
Tim Eisner, Ben Eisner, Ian Moss
Ilustracje:
Manny Trembley
Wydawca:
Galakta
329,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Gdzie niegdyś królowały żarty i frywolność, teraz rządzi tylko złość. Herbatki są całkowicie normalne, Królowa Kier mówi szeptem, Dżabbersmok uciekł z wiersza, a gdy Alicja wraca do Krainy Czarów, nie czuje już w niej magii. Każdy lider chwyta za broń, aby przywrócić ukochanej Krainie dawną świetność. Niektórzy walczą dla pysznej herbatki, drudzy dla samej walki, jeszcze inni pragną pozbyć się kilku głów. Jest też ktoś, kto pragnie jedynie, by Kraina Czarów na nowo zatraciła wszelką logikę.

W grze Wojna w krainie czarów każdy gracz wciela się w rolę słynnego mieszkańca Krainy Czarów i staje na czele jednej z frakcji, aby naprawić krzywdy, które zostały wyrządzone Krainie. Gra trwa 3 rundy (I, II i III). Każda runda składa się z fazy herbatki, w której gracze będą zjednywali sobie przychylność mieszkańców i sprzymierzeńców, a także fazy wojny, w której będą walczyć w różnych terytoriach!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 1 plansza krainy czarów
  • 5 plansz frakcji gracza
  • 6 żetonów punktacji regionów
  • 2 żetony blokady
  • 70 stronników frakcji
  • 25 znaczników zamków
  • 30 dysków frakcji
  • 5 pionków liderów
  • 13 pionków mieszkańców krainy czarów
  • 24 karty mieszkańców krainy czarów
  • 21 kart sprzymierzeńców
  • 90 kart herbatki
  • 1 arkusz pomocy
  • 5 kart pomocy gracza
  • 10 kart pomocy zdolności sprzymierzeńców
  • 5 żetonów punktacji 50+
  • 20 kart zakładów
  • 5 znaczników siły frakcji
  • 5 żetonów tarcz pionek początkowej bitwy
  • 5 worków frakcji gracza
  • 40 odłamków szaleństwa
  • 1 kość odłamków
  • 20 żetonów początkowych frakcji
  • 30 żetonów artefaktów frakcji
  • 24 żetony przedmiotów mieszkańców krainy czarów
  • 25 żetonów kuźni
  • 34 żetony szaleństwa
  • 7 żetonów trucizny
  • 95 żetonów sprzymierzeńców
  • instrukcja
Waga:
500 g
Kod producenta:
PL-WW01


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Wojna w krainie czarów





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie