Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 7 lat
Czas gry: ok. 15-30 minut
Wydawca: FoxGames
Projektant: Brendan G. Conway, Marissa Kelly, Mark Diaz Truman
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Rok w lesie. Gdzie żyją zwierzęta?
Akademia mądrego dziecka. Grawitacja!
Mysia Dolina. Zaginiona księga
Knapp Daneben! - Blisko znaku! (w metalowej puszce)
Było sobie życie: Jedz, biegaj i rośnij zdrowo!
Akademia Mądrego Dziecka. Słodki domek
Feluś i Gucio grają w historyjki
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
SLOYCA Koszulki Standard CCG (63,5x88mm) 100 szt.
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Udręki pustkowi
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Udręki pustkowi
Angielski quiz konwersacyjny. What's up?
W Krainie Baśni (edycja polska)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: