Alchemicy: Królewski Golem
Alchemicy: Królewski Golem
Alchemicy: Królewski Golem
Alchemicy: Królewski Golem
Alchemicy: Królewski Golem
Alchemicy: Królewski Golem

Alchemicy: Królewski Golem

2 - 4
12
ok. 120 minut
Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (2)
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Matúš Kotry

Potężny zestaw zawierający aż cztery rozszerzenia do gry Alchemicy

Czytaj więcej

Promocja 36,00 zł
149,95 zł
113,95 zł
Brak
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 113 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 113 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 106,06 zł

Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie!
Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!

W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia:

 

  • Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
  • Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
  • Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
  • Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.
 

Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.


Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią.

 

Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?


   
Alchemicy (Alchemists)  Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
  Do rozgrywki wymagana jest
  podstawowa wersja gry: Alchemicy. 

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (2)
na podstawie 2 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2-4 osób

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok. 120 minut

Wydawca: REBEL.pl

Projektant: Matúš Kotry

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

 

Zawartość pudełka:

  • Kapitał Początkowy (20 kart początkowych, karta replikatora, trochę żetonów książek),
  • Duży Ruch (więcej żetonów książek, nowa tabela dedukcji, 6 plansz pól kolejności),
  • Królewska Encyklopedia (dwustronna plansza encyklopedii, kafel stypendium encyklopedycznego, 16 żetonów składników, 4 białe pieczęcie bez gwiazdek, 4 dodatkowe pieczęcie ze srebrną gwiazdką),
  • Projekt "Golem" (plansza badań nad golemem, plansza rozszerzenia, plansza ze skrótem punktacji, 2 karty artefaktów, 3 kafle konferencji, plansza artefaktów spod lady, 4 karty przysług [dworzanie], 4 dodatkowe flakoniki, 16 żetonów aprobaty, 24 żetony raportu, 4 nowe tabelki dedukcji, 6 kafli nastroju króla, 12 żetonów książek, kafel raportu z postępów)

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (2)
na podstawie 2 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.