Architekci Zachodniego Królestwa
Uwaga! W dniu 02.05.2024 nie pracujemy. Z wysyłką Waszych zamówień wracamy od 6 maja. Miłego weekendu!
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
Kolejna samodzielna gra z serii Zachodnie Królestwa autora Shema Philipsa osadzona w średniowieczu, zawierająca mechanikę rondla akcji
Akcja Wicehrabiów Zachodniego Królestwa rozgrywa się w czasie malejącego znaczenia władzy królewskiej, około 980 r. n.e. Przedkładając pokój nad dobrobytem, nasz niegdyś potężny Król zaczął przekupywać wrogów złotem i ziemią, w zamian za odstąpienie od walki. Ale pokój nigdy nie trwa wiecznie. Wraz z rosnącym ubóstwem wielu poddanych utraciło wiarę w zdolności przywódcze króla i rozpoczęło poszukiwania sposobu na uniezależnienie się od korony. Także i nasza przyszłość (nie da się ukryć dobrze znanych rojalistów) jest niepewna. Jako wicehrabiowie musimy postępować mądrze i zdecydowanie. Pozostajemy lojalni, ale pozyskanie względów poddanych jest niezwykle istotne, na wypadek nagłej zmiany układu sił.
- Kolejna samodzielna gra z serii Zachodnie Królestwa autora Shema Philipsa osadzona w średniowieczu, zawierająca mechanikę rondla akcji
- Możliwość punktowania na wiele różnych sposobów podczas asymetrycznej rozgrywki: stawianie budynków, przepisywanie manuskryptów, nadawanie lenn i pracę w zamku
-
Przepiękne komponenty będące wizytówką serii Zachodnich Królestw, w tym imponująca modułowa plansza, a także centralnie położony zamek
dostępne są dodatki.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-4 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 60-80 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Shem Phillips, S J Macdonald
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość zestawu:
- 4 znaczniki Korupcji
- 4 znaczniki Cnót
- 50 Srebrników
- 80 Robotników (po 20 w każdym kolorze)
- 4 Wicehrabiów (po 1 w każdym kolorze)
- 12 Domów Gildii (po 3 w każdym kolorze)
- 12 Faktorii (po 3 w każdym kolorze)
- 12 Warsztatów (po 3 w każdym kolorze)
- 72 zasoby w 3 rodzajach:
- 24 Kałamarze
- 24 sztuki Złota
- 24 sztuki Kamienia
- 1 Zamek
- 1 znacznik Pierwszego Gracza
- 35 Manuskryptów
- 4 plansze Gracza
- 5 części planszy Głównej
- 68 kart Pospolitych Mieszczan
- 10 kart Znanych Mieszczan
- 32 karty Początkowych Mieszczan
- 4 karty Przychylności Kościoła
- 1 karta Pana na Zamku
- 1 karta Ubóstwa
- 1 karta Dobrobytu
- 10 kart Gracza
- 8 kart Początkowych Schematów
- 8 kart Przyszłych Schematów
- 1 karta Pomocy SI
- 4 karty Mnożenia
- 30 kart Długu
- 30 kart Lenna
- 1 instrukcja
Akcesoria i dodatki
Paladyni Zachodniego Królestwa
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa (Viscounts of the West Kingdom) Insert (Folded Space)
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa (Viscounts of the West Kingdom) Insert (Folded Space)
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Osadnicy: Królestwa Północy - Królowie Egiptu
Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game (edycja angielska)
Tsukuyumi – Fireborn (edycja polska)
Boss Monster 3: Powstanie Minibossów
Mythic Battles: Ragnarök (All Stretch Goals Included) (edycja angielska)
Mythic Battles: Ragnarök (All Stretch Goals Included) (edycja angielska)
Batman Miniature Game: Two-Face (edycja angielska)
Between Two Cities Essential Edition (edycja angielska)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Kość REBEL matowa 6 Ścian - 12 mm - Oczka - Brązowa
Koszulki na karty Rebel (63,5x88 mm) "Classic Card Game Premium", 100 sztuk
Koszulki na karty Rebel (63,5x88 mm) "Classic Card Game Premium", 100 sztuk
Blood Rage: Rozszerzenie dla 5 gracza
Tsukuyumi - Organizer – Sentinels
Boss Monster 3: Powstanie Minibossów
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: