Za górami za lasami PINK FROG, gra planszowa

100,44 zł
Sprzedaje Matfel4,7(5275 ocen)
Jak sortujemy
Przewidywana wysyłka w 1 dzień rob.
Dostawa i płatność
Zwrotdo 14 dni
Zwroty
Wszystkie produkty sprzedawcy
Sprawdź
Produkt sprzedają inni sprzedawcy (2)Pokaż
Taniej od 99,90 zł

Informacje szczegółowe

Pokaż wszystkie
Wiek gracza:
7+ lat
Za górami za lasami PINK FROG, gra planszowa
Za górami za lasami PINK FROG, gra planszowa100,44 zł

Opis produktu

baner reklamowy

Kot Marzyciel śpi w najlepsze. Śni o drodze do cudownego Zamku Snów, gdzie słoneczko wciąż ogrzewa futerko, fosą płynie świeże mleko, a dni upływają na słodkim lenistwie Rzuć kostką i wyciągnij kartę, aby na jej podstawie rozpocząć własną bajkową opowieść. Każda karta oznacza przedłużenie historii o jedno zdanie, w którym kolejny gracz musi ująć następny element. Jednak za każdym razem całą bajkę trzeba opowiedzieć od początku, dokładnie powtarzając słowa poprzedników. Czeka was pełna inwencji i humoru zabawa, obfitująca w zmiany akcji oraz zaskakujące zakończenia.

- karty z obrazkami - 80 szt.
- drewniana figurka Kota Marzyciela
- specjalna kostka
- plansza do gry (pudełko)
- instrukcja

Informacje szczegółowe

ID produktu:
1289006109
Nazwa:
Za górami za lasami PINK FROG, gra planszowa
Producent:
PINK FROG
Marka:
Wiek gracza:
7+ lat
Wysokość w opak. [mm]:
395
Głębokość w opak. [mm]:
55
Szerokość w opak. [mm]:
235
Waga w opakowaniu [g]:
646
Indeks:
40925615
Producent / Osoba odpowiedzialna:

Oceny i recenzje o produkcie Za górami za lasami PINK FROG, gra planszowa

Zabciaczyta
29.02.2024
W okazałym pudełku gry "Za górami za lasami" mieszka kot Marzyciel. Z pomocą graczy przemieszcza się on po planszy. Wewnątrz opakowania kryją się również karty z obrazkami oraz kostka do gry. Głównym celem każdej rozgrywki jest zebranie jak największej ilości kart, poprzez opowiadanie wspólnej bajeczki. Wydaje się proste prawda? Nie jest to jednak taka łatwa sprawa. Każdy z uczestników, podczas swojego ruchu rzuca kostką, przesuwa na planszy kota Marzyciela, a następnie wyciąga z pudełka kartę, którą okazuje pozostałym graczom i układa zdanie wspólnej opowieści. Każde zdanie musi zawierać słowo z obrazka widocznego na karcie. Kolejny gracz musi powtórzyć bajkę od początku i o ile to możliwe dołożyć swój fragment. Na planszy czekają utrudnienia oznaczone strzałkami: "dołóż kartę", "zabierz kartę" lub "zamień kartę", co wprowadza zmiany w opowiadanej bajce. Gra kończy się, gdy wędrujący po planszy kot Marzyciel dotrze do zamku. Zwycięża gracz, który zebrał najwięcej kart w trakcie trwania rozgrywki. "Za górami, za lasami" to gra pobudzająca wyobraźnię, zachęcająca do kreatywności, generowania złożonych wypowiedzi, sprzyjająca integracji. Wzmacnia pamięć, poszerza słownictwo, jest doskonałą formą zabawy, w której zwycięstwo schodzi na dalszy plan i ustępuje miejsca dobrej zabawie. Fantazyjne historyjki nie raz rozbawią graczy do łez.
Pokaż więcej

Masz ten produkt? Pomóż innym w decyzji o zakupie