- MAGIC THE GATHERING
- POKEMON TCG
- WARHAMMER 40000
-
AGE OF SIGMAR
- ZESTAWY I PODRĘCZNIKI AOS
- CITIES OF SIGMAR
- DAUGHTERS OF KHAINE
- FYRESLAYERS
- IDONETH DEEPKIN
- KHARADRON OVERLORDS
- LUMINETH REALM-LORDS
- SERAPHON
- STORMCAST ETERNALS
- SYLVANETH
- BEASTS OF CHAOS
- BLADES OF KHORNE
- DISCIPLES OF TZEENTCH
- HEDONITES OF SLAANESH
- MAGGOTKIN OF NURGLE
- SKAVEN
- SLAVES TO DARKNESS
- FLESH-EATER COURTS
- NIGHTHAUNT
- OSSIARCH BONEREAPERS
- SOULBLIGHT GRAVELORDS
- GLOOMSPITE GITZ
- OGOR MAWTRIBES
- ORRUK WARCLANS
- SONS OF BEHEMAT
- GAMES WORKSHOP
- STAR WARS LEGION
- GRY KARCIANE
- GRY BITEWNE
- GRY RPG
- GRY PLANSZOWE
- AKCESORIA
- MODELARSTWO
- POZOSTAŁE
- TURNIEJE I LIGI
Pętla
Cena brutto:
Charakterystyka:
Kooperacyjna gra od wydawnictwa Lucrum Games
DR FUKS
POWRACA… POWRACA… POWRACA…
PĘTLA to zakręcona gra kooperacyjna,
w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Wcielcie się
w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy
stanowi odmienne wyzwanie. Zdobywajcie potężne artefakty, powstrzymajcie
wszechobecne duplikaty doktora i dokonajcie sabotażu jego groźnej machiny
czasu. Wykorzystajcie maksymalnie możliwości zapewniane przez karty i
mistrzowsko opanujcie zasady PĘTLI, poprzez łączenie ich efektów w
spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie czujni, ponieważ Dr nie będzie
bezczynnie przyglądał się waszym działaniom.
PĘTLA – WSPÓLNY WRÓG
JEDNOCZY!
Waszym wspólnym celem jest pokonanie dra Fuksa. W naszej Agencji
działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks naruszy wszechświat do
tego stopnia, że to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało żadnego
znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, generując nowe
duplikaty i wyrwy w czasoprzestrzeni. Gdy w jakiejś erze pojawi się za dużo
wyrw, pojawia się tam wir… A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej,
ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata. Mądrze wykorzystajcie
potężne artefakty i powstrzymajcie machinę dra Fuksa zanim będzie za
późno!
1 - 4 osoby
od 12 lat
Czas gry ok. 60 minut
Zawartość pudełka:
1 plansza czasoprzestrzeni
1 plansza kwatery
głównej
1 model machiny dra Fuksa
5 drewnianych pionków agentów
100
kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
65 akrylowych kostek (30
czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich)
10 kafli sabotażu
3 kafle
wiru
8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
38
żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
1 woreczek
1
broszura operacyjna
1 karta z zasadami gry
solo
instrukcja
5904305400143 | |
23 (23%) | |
szt. | |
GRY KOOPERACYJNE |